نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 23 آبان 1402
ساعت 13:30

مراحل اصلی ساخت بازی Avatar: Frontiers of Pandora به پایان رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام رسمی کمپانی یوبی‌سافت، حالا سرانجام فرایند ساخت بازی Avatar: Frontiers of Pandora به پایان رسیده و این عنوان «گلد» شده است.

با توجه به پست تازه‌ی حساب رسمی یوبی‌سافت در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، بازی جدید استودیوی Massive Entertainment که با همکاری با استودیوهای یوبی‌سافت تورنتو، یوبیسافت شانگهای و یوبیسافت مون‌پلیه ساخته شده است، به پایان دوران توسعه‌ی خود رسید.

بازی موردانتظار Avatar: Frontiers of Pandora براساس مجموعه فیلم‌های بلاک‌باستری و اکشن آواتار به کارگردانی جیمز کامرون است و بازیکنان در این عنوان نقش یک Na’vi را در دست می‌گیرند که توسط RDA (یک گروه شروری از انسان‌هایی که سیاره را اشغال کرده‌اند) بزرگ و تربیت شده است. شخصیت اصلی داستان بعد از اینکه برای ۱۵ سال در یک ساختمان خاص تنها مانده‌ است، بیدار می‌شود و با ریشه‌ها و هویت خود آشنا می‌گردد. در این بازی مرزهای غربی پاندورا را کاوش خواهید کرد و قبایل این سرزمین را در برابر گروه RDA رهبری می‌کنید.

برخلاف بازی‌های قبلی استودیوی Massive Entertainment و سری Tom Clancy’s The Division، بازی جدید این استودیو به شکل اول-شخص طراحی شده است تا غوطه‌وری بیشتری را در دنیای این بازی تجربه کنید. بازی Avatar: Frontiers of Pandora گزینه‌های حرکتی گسترده، سلاح‌های گرم متنوع و امکان پرواز با حیواناتی نظیر Ikran را در دسترس بازیکنان و علاقه‌مندان به سری آواتار قرار می‌دهد. شایان ذکر است که این بازی موردانتظار از چند ویژگی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۵ مانند قابلیت‌های دسته‌ی دوال‌سنس و صدای سه‌بعدی نیز بهره می‌برد.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی (PC) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.