نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 21 دی 1402
ساعت 20:00

بازی Minecraft Legends دیگر آپدیت جدیدی دریافت نخواهد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی موجانگ (Mojang) رسماً اعلام کرد که پشتیبانی از بازی Minecraft Legends به پایان رسیده است و دیگر برای این عنوان آپدیت جدیدی منتشر نخواهد شد.

علی‌رغم اینکه کم‌تر از یک سال از عرضه‌ی بازی Minecraft Legends می‌گذرد، موجانگ قصد پشتیبانی طولانی‌مدت از بازی Minecraft Legends را ندارد و محتوای جدیدی به آن اضافه نمی‌کند. به عبارت دیگر، پشتیبانی از تمامی ارتقاها، فروشگاه بسته‌های الحاقی بازی و بخش Lost Legends به پایان خواهد رسید. آخرین محتوای Lost Legend با نام «Snow vs Snouts» نیز تا اواخر ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که با وجود به پایان رسیدن پشتیبانی موجانگ از بازی Minecraft Legends، بازیکنان همچنان می‌توانند چالش‌های Lost Legends را انجام دهند و اسکین «Bright-Eyed Hero» را به‌صورت رایگان کسب کنند. تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی نیز همچنان به پشتیبانی فنی از آن ادامه خواهد داد و حالت‌های PvP و کو-آپ به قوت خود باقی خواهند ماند و نیازی به نگرانی درباره‌ی از کار افتادن آن‌ها نیست.

در مورد رویداد جدید Snow vs Snouts این بازی نیز باید گفت این رویداد در فصل برفی جریان دارد و به بازیکنان امکان استفاده از یک پرتاب‌کننده‌ی قدرتمند به نام Redstone Launcher را می‌دهد تا به‌کمک آن بتوانند پایگاه‌های پیگلین (Piglin) را نابود کنند. با این وجود، بازیکنان در این حالت کنترل ماب‌های بازی و امکان ساخت‌وساز را از دست می‌دهند. با به پایان رساندن این Lost Legend هم اسکین رایگان Snow Guardian Hero به بازیکنان هدیه داده می‌شود.

کریستینا آندرکا(Cristina Anderca) به‌عنوان نویسنده‌ی ارشد استودیوی موجانگ در مورد آینده‌ی ماینکرفت خاطرنشان کرد که اعضای این استودیو با حمایت تیم خود، همکاران و جامعه‌ی طرفداران ماینکرفت به کاوش انواع بازی‌هایی که در موردشان هیجان‌زده هستند، ادامه خواهند داد تا تجربه‌های جدیدی را در جهان ماینکرفت برای بازیکنان فراهم کنند.

بازی Minecraft Legends در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.