نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 شهریور 1399
ساعت 18:00

Minecraft به زودی پشتیبانی از PS VR را شروع می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته Mojang، بازی Minecraft به زودی بروزرسانی رایگانی را برای پشتیبانی از PS VR دریافت می‌کند.

موجانگ، اخیرا خبر از عرضه نزدیک آپدیت جدیدی برای بازی ماین‌کرفت در پلی‌استیشن 4 داده، که در جریان آن این بازی از هدست‌های واقعیت مجازی PS VR نیز پشتیبانی خواهد کرد. این خبر که توسط Roger Carpenter از طریق وبلاگ پلی‌استیشن اعلام شده، توضیح می‌دهد که Minecraft در PlayStation VR دقیقا همان بازی معمول ماین‌کرفت، و بدون هیچ گونه حذفیات است که همه بازیکنان به آن آشنایی دارند. در این گزارش، فقط به تاریخ عرضه در ادامه ماه جاری یعنی سپتامبر اشاره شده و به این ترتیب مشخص نیست که این بروزرسانی رایگان دقیقا در چه موعدی در دسترس قرار می‌گیرد.

Roger در ادامه این گزارش، گفته که مراحل آماده‌سازی پشتیبانی بازی از هدست PS VR در مراحل پایانی قرار دارد و سازندگان پولیش‌های نهایی را بر روی بازی اعمال می‌کنند. گفتنی است که همه دارندگان این بازی در PS4 این بروزرسانی را به صورت خودکار دریافت خواهند کرد. در زمینه حالت‌ها، پشتیبانی از هدست‌ها از طریق دو حالت Immersive که شامل یک تجربه کامل واقعیت مجازی، و حضور در دنیا برای بازی می‌شود، و یا حالت Living Room است. در حالت دوم، بازیکن از طریق صفحه‌نمایش مجازی در زمان استفاده از هدست بازی را تجربه می‌کند.

گفتنی است که ماین‌کرفت در پی‌سی نیز از Oculus Rift، Windows Mixed Reality و Gear VR پشیبانی می‌کرده است، و همین موضوع و وجود داشتن منابع موردنیاز و اولیه، باعث شده تا دامنه این پشتیبانی به کنسول پلی‌استیشن 4 و PS VR هم گسترش پیدا کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.