نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 دی 1399
ساعت 12:00

سازنده Blood and Truth در حال کار روی پروژه جدید است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو سونی لندن، با توجه به یک فهرست استخدامی جدید به دنبال جذب بازیساز برای ساخت یک پروژه بزرگ در PS5 است.

استودیو SIE London Studio یا سونی لندن، البته شهرت و محبوبیت برخی دیگر از استودیوهای بزرگ بازیسازی سونی نظیر ناتی داگ یا سانتا مونیکا را ندارد، با این حال این تیم تمرکز عمده‌ای را در یکی دیگر از سخت‌افزارهای خانواده پلی‌استیشن یعنی PS VR داشته و با عرضه یک بازی واقعیت مجازی و انحصاری بسیار باکیفیت یعنی Blood and Truth، نشان داد که آن‌ها نیز می‌توانند پروژه‌های بزرگ و مناسبی را تولید کنند. در ارتباط با پروژه بعدی این تیم، البته هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده، با این حال تعدادی گزارش نشان می‌دهد که سونی لندن همین حالا نیز در حال کار روی یک بازی بزرگ برای PS5 هستند.

در این رابطه ابتدا فاش شده که در صفحه لینکداین David Skilton یکی از کارمندان ارشد شرکت، او و تیمش درحال کار روی یک پروژه اعلام نشده هستند. پس از این خبر نیز حالا، فهرست استخدامی جدید منصوب به استودیو نشان می‌دهد که مدیران تیم به دنبال جذب بازیساز برای پروژه جدیدی هستند. در این رابطه، سونی لندن در حال حاضر برای پست برنامه‌نویس ارشد آنلاین کارمند استخدام می‌کند که در این رابطه، اشاره شده که بایستی روی ساخت ویژگی‌های مورد نیاز آنلاین برای بازی بزرگ بعدی همکاری کند. فیزیک متصل به شبکه، سیستم‌های انیمیشنی، منطق‌های گیم، matchmaking و مدیریت session نیز از دیگر مواردی است که این کارمند جدید باید روی آن کار کند.

با توجه به این اطلاعیه، مشخصا اشاره می‌شود که پروژه بعدی SIE London Studio به صورت چندنفره بوده و یا از یک بخش مخصوص و بزرگ چندنفره نیز برخوردار است. همچنین باید در نظر گرفت که پشتیبانی PS5 از PS VR فعلا تنها محدود به عناوین backward compatibility است و باید دید که با توجه به سوابق قبلی، پروژه بزرگ بعدی این استودیو نیز در یک پلتفرم واقعیت مجازی قابل تجربه خواهد بود یا خیر. گفتنی است که مسئولان استودیو، در گذشته نیز از علاقه به ادامه کار روی عناوین VR گفته بودند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.