نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 دی 1399
ساعت 09:00

Star Citizen: Squadron 42 تا نزدیک شدن به موعد لانچ نمایشی ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته کارگردان Star Citizen: Squadron 42، این بازی دیگر تا زمان نزدیک شدن به موعد عرضه نمایش گیم‌پلی جدید نخواهد داشت.

Star Citizen: Squadron 42 یکی از عناوینی بود که بواسطه کمپین طولانی crowdfund خود، قرار بود در طول سال جاری میلادی یعنی 2020 اولین دوره بتای عمومی خودش را دریافت کند. این اتفاق با توجه به اینکه حالا در روزهای پایانی سال هستیم البته هرگز صورت نداد، و طبیعتا طرفداران نیز به صورت دامنه دار به این موضوع اعتراض نشان دادند. در همین رابطه و دلیل عدم عرضه بتا، سکوت سازندگان و بی خبری از بازی، اخیرا کارگردان Star Citizen: Squadron 42 پست تازه‌ای را در وبلاگ خود منتشر کرده است.

کریس رابرتس کارگردان Star Citizen: Squadron 42، اخیرا در یک پست در وبلاگ خود گفته که سازندگان از این پس کمپین تبلیغاتی و خبری خود درباره بازی را هوشمندانه‌تر جلو می‌برند و به این ترتیب نمایش‌های بعدی از گیم‌پلی بازی قرار است به زمانی موکول شود که بازی به موعد عرضه خودش نزدیک شده باشد. او همچنین گفته که از موعد و پنجره زمانی انتشار بازی نیز فعلا چیزی منتشر نمی‌شود، تا وقتی که تیم سازندگان نسبت به زمان باقی مانده برای تکمیل پروژه و سنجش کیفی آن به اطمینان نسبی رسیده باشند. شما می توانید متن کامل این اظهارات را در وبلاگ کارگران مطالعه کنید.

با در نظر گرفتن اینکه مدت زمان بسیار طولانی شده که طرفداران منتظر این بازی هستند، این صحبت‌ها قطعا برای برخی ناراحت‌کننده خواهد بود، با این حال این موضوع نیز باید درک شود که شرایط ساخت یک بازی مستقل و پیچیده قطعا بسیار سخت خواهد بود و رویه جدید سازندگان، نشان از بالا رفتن تجربه آن‌ها دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.