نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 دی 1399
ساعت 18:00

ظاهرا مشخصات RTX 3080 Ti 20 GB و RTX 3060 12 GB لیک شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به یک گزارش، به نظر می‌رسد که ASUS دو کارت گرافیک هنوز معرفی نشده Nvidia را تایید کرده است.

کمپانی ان‌ویدیا در طول چند ماه اخیر دوره بسیار موفقی را با عرضه کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 30 پشت سر گذاشت، و می‌دانیم که مدل‌های بیشتری هم در ادامه معرفی و عرضه می‌شوند. تاکنون چند مدل از این کارت‌های گرافیک با مشخصات و قیمت‌های متفاوت عرضه شده و با توجه به سوابق قبلی، می‌توان حدس زد که چه مدل‌های دیگری از کارت‌های رده GeForce RTX 30 در ماه‌های آینده معرفی و عرضه می‌شوند.

در ارتباط با برنامه آینده این کارت‌ها، Nvidia البته هنوز به صورت رسمی از مدل‌های باقی مانده رونمایی نکرده، ولی یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ASUS جلوتر از انویدیا به نوعی دو کارت گرافیک هنوز معرفی نشده را لیک کرده است. در این رابطه یک کاربر توییتر، تصویری از یکی از صفحات پشتیبانی ASUS را منتشر کرده که در فهرست مدل‌های پشتیبانی شده، نام دو کارت گرافیک GeForce RTX 3060 12 GB و GeForce RTX 3080 Ti 20 GB به چشم می‌خورند. همان‌طور که اشاره شد این کارت‌ها هنوز به صورت رسمی معرفی نشدند و ممکن است این ناشی از خطا در بخش پشتیبانی ASUS باشد، با این حال با توجه به سوابق و ارتباط که میان میزان حافظه رم این مدل‌ها و مدل‌های قبلا معرفی شده وجود دارد، به نظر می‌رسد که خبر صحت دارد. شما در ادامه تصویر این صفحه پشتیبانی را مشاهده می‌کنید.

nvidia gpu 3080ti 3060 leak

لازم به ذکر است که در گذشته نیز به نام هر دو این مدل‌ها در لیک‌های قبلی اشاره شده بود و حالا فقط بحث موعد زمانی آن برای معرفی رسمی از جانب Nvidia مطرح است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.