نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 06 شهریور 1396
ساعت 13:15

ویدئوی گیم پلی بازی Star Citizen در گیمزکام 2017

0 از 5

ویدئویی از گیم پلی بازی Star Citizen در نمایشگاه گیمزکام 2017 به نمایش در آمد

در نمایشگاه Gamescom 2017 ویدئویی 9 دقیقه ای از گیم پلی بازی Star Citizen به نمایش در آمد که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. این ویدئو نسخه آلفا 3.0 بازی Star Citizen را نمایش می‌دهد. این ویدئو با بیدار شدن کاراکتر بازی از خواب در سفینه آغاز می‌شود؛ او هنوز وارد مأموریت خود نشده است. بعلاوه سیستم جدید انیمیشن مربوط به چهره نیز در این ویدئو نشان داده شده که حرکات صورت و واقع گرایی آنها را نمایش می‌دهد.

استودیوی Cloud Imperium Games اظهار داشته است:

«ما از پشتیبانان خود به خاطر حمایتشان، و همچنین از تیم سازندگان و آزمونگران QA به خاطر تمام زحمات و تلاش های فراوانشان در ارائه سپاسگزاری می‌کنیم. رویدادهایی مانند Gamescom مراسم های بسیار خوبی هستند برای اینکه سازندگان و حامیان بازی Star Citizen برای گفتگو و تبادل نظر گرد هم آیند.»

آپدیت آلفا 3.0 بازی Star Citizen انتظار می‌رفت که در ماه آگست (مرداد-شهریور) ارائه شود اما هم اکنون اعلام شده که این نسخه در اوایل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) عرضه خواهد شد. استودیوی Cloud Imperium Games اظهار داشته که یک سری مشکلات ثبات و پایداری وجود داشته که نیاز به این تأخیر را ایجاد کرده است.

بازی Star Citizen عنوانی در ژانر شوتر اول شخص و مبارزه می‌باشد که برای Microsoft Windows عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه آن تعیین نشده است.

م.حافظ | اخبار | 28/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.