نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 06 شهریور 1396
ساعت 14:42

ویدئوی مقایسه گرافیک تریلر E3 2017 و نسخه بتا PS4 Pro بازی Call of Duty WWII

5 از 5

ویدئوی مقایسه گرافیک تریلر E3 2017 و نسخه بتا PS4 Pro بازی Call of Duty WWII

هم اکنون ویدئویی منتشر شده که کیفیت گرافیکی بازی Call of Duty WWII را در تریلر E3 2017 آن با نسخه بتا PS4 Pro مقایسه می‌کند. می‌توانید در پایان متن این ویدئو را مشاهده کنید.

بازی Call of Duty WWII عنوانی در ژانر شوتر اول شخص در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که توسط استودیوی  Sledgehammer Games مراحل ساخت و توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و کمپانی Activision ناشر آن می‌باشد. این بازی چهاردهمین بخش از فرنچایز Call of Duty است و داستان آن در فضای جنگ جهانی دوم طراحی شده است.

کمپانی Activision معتقد است که Call of Duty: WWII «یک بازی مناسب در زمانی مناسب» است. کسانی که موفق به آزمون و تجربه این بازی شده اند از بازگشت ویژگی «مبارزات روی زمین» و فضا و بافت نظامی معتبر و مناسب خوشحال و راضی بوده اند. این عنوان یک «تغییر خوشایند» و «بسیار بموقع و بهنگام» می‌باشد.

طبق اظهارات کمپانی اکتیویژن، بخش زامبی این بازی گیمرها را در شرایط پیچیده و اسرار آمیز آزمایش های زامبی های نازی و ایجاد هیولاها و زامبی ها قرار می‌دهد. داستان آن در رابطه با یک گروه بین المللی است که در تلاش هستند تا نقشه های شوم نیروهای Axis را در جهت تشکیل ارتش شکست ناپذیر زامبی ها را از بین ببرند.

بازی Call of Duty: World War II در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

می‌توانید برای مشاهده تریلر Gamescom 2017 این بازی، تریلر بخش زامبی این بازی، تریلر E3 2017 این بازی، همچنین چندین تریلر مربوط به بخش چندنفره آن به آدرس های درج شده روی متن آنها مراجعه فرمایید.

م.حافظ | اخبار | 28/08/2017
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0

    ایا یعنی بازی روی روی دستگاه های مختلف کیفیت مختلفی داره؟! چون تریلر e3 کیفیت جالبتری نسبت به اونیکی داره:l~l

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.