نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 12 دی 1396
ساعت 22:28

Call of Duty: WW2 دوازده میلیون بازیکن بر روی PS4 دارد

0 از 5

تعداد کاربران بازی Call of Duty: WW2 بر روی کنسول PlayStation 4 به بیش از 12 میلیون نفر رسیده است

فارغ از هرگونه احساسی که نسبت به فرنچایز Call of Duty داریم، موفقیت و فروش بالای این سری بازیها را نمی‌توان منکر شد. آخرین عنوان از این سری یعنی Call of Duty: WW2 موفقیت عظیمی را برای سازندگانش به ارمغان آورده است. این در حالیست که پیش از آن بازی Infinite Warfare با واکنش منفی منتقدان و برآورده نکردن انتظارات در زمینه‌ی فروش مواجه شده بود.

بر طبق پستی در انجمن ResetEra، تعداد کاربران بازی Call of Duty: WW2 بر روی کنسول PS4 به رقم باورنکردنی 12 میلیون نفر رسیده است. یکی از کاربران این انجمن، تصویری از آمار و ارقام مربوط به کاربران بازی را بدست آورده است. این کاربر همچنین گفته است که بازیهای قبلی Call of Duty همچون Black Ops 2 تا ماه ژانویه معمولا به عدد 10 میلیون کاربر می‌رسیدند. پس می‌توان گفت که آمار ثبت شده برای WW2 دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. همچنین این به این نکته نیز باید توجه کرد که اعداد ثبت شده فقط منحصر به کاربران کنسول PS4 می‌شوند. بدیهی است که اگر بخواهیم تعداد کاربران پلتفرم‌های Xbox One و PC را نیز به این عدد اضافه کنیم با یک رقم باور نکردنی روبرو خواهیم شد. برای تمام کسانی که از سری Call of Duty تنفر دارند، این رکورد ناامید کننده است.

قابل ذکر است که Call of Duty: WW2 چه از نظر فروش و چه از نظر امتیازات یکی از بهترین عملکردها را در تاریخ این سری از خود بر جای گذاشته است. در ادامه بخشی از نقد بازی Call of Duty: WW2 در وبسایت CogConnected را می‌خوانید:

در دوره‌ای که بسیاری تمایل دارند بازیهای کلاسیک و قدیمی را بر روی کنسول‌های NES و SNES تجربه کنند و همچنین نسخه‌های بازسازی شده‌ی عناوین قدیمی نیز با استقبال بازیکنان مواجه می‌شوند، Call of Duty: WW2 دقیقا به موقع عرضه شد. این نسخه از فرنچایز Call of Duty که به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد دقیقا همان چیزیست که سازندگان به آن احتیاج داشتند. از آخرین باری که یک Call of Duty روایتی از جنگ جهانی دوم را بازگو کرد حدود 10 سال می‌گذرد و اکنون با شکوه هرچه تمامتر به آن دوران بازگشته است. با بخش کمپین بسیار جذاب و سخت و همچنین بخش چند نفره‌ی اعتیاد آور بازی Call of Duty: WW2 بسیاری را مجذوب کرده است. این نسخه از Call of Duty قرار است فرنچایز را از زیر بار انتقادات خارج کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.