نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 25 خرداد 1396
ساعت 14:43

تریلر‌های جدید بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty: WWII

5 از 5

8 تریلر جدید از بخش چندنفره بازی Call of duty WWll و اعلام جوایز پیش خرید کنندگان

کمپانی Activision و استودیوی Sledgehammer Games هشت تریلر از بخش چند نفره (مولتی پلیر) بازی Call of Duty: WWII را منتشر کردند. در ادامه متن می‌توانید این تریلرها را به همراه توضیحات آنها تماشا کنید.

کمپانی اکتیویژن علاوه بر ارائه این 8 تریلر، اعلام کرد کسانی که بازی Call of duty ww2 را از خرده فروش های معینی پیش خرید نمایند بسته Divisions Pack را دریافت خواهند کرد. Divisions Pack همراه با Premium Gear Set برای هر یک از Division های (قسمتهای) بازی است که شامل Expedition ، Infantry ، Airborne ، Armored و Mountain هستند. هنوز اسامی خرده فروش ها برای خرید نسخه ی فیزیکی اعلام نشده است . لازم به ذکر است که پیش خرید نسخه ی دیجیتال بازی، تمامی این جوایز را شامل می‌شود.

pack
در کنفرانس خبری شرکت سونی در نمایشگاه E3 که روز دوشنبه برگزار شد، اکتیویژن اولین تریلر از بخش چند نفره این بازی را نمایش داد. ( E3 2017: تریلر بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII )

Call of Duty: WWII عنوانی در ژانر شوتر اول شخص می‌باشد که در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار خواهد گرفت. هم اکنون 8 تریلر مذمور و توضیحات آنها را مشاهده کنید:

اولین تریلر نگاهی به مد جدید این بازی معروف به مد War می‌پردازد. در مد War هدف بسته به اینکه در کدام یک از نقشه ها بازی کنید تغییر می‌کند.

 

دو تریلر بعدی که در اینجا مشاهده می‌کنید نگاهی به 2 نقشه قابل بازی در این عنوان می‌اندازند. Pointe Du Hoc یک نقشه با برد نزدیک در ساحل منطقه Normandy (منطقه ای در شمال فرانسه) است و Ardennes  یک نقشه زمستانی با برد نزدیک تا برد متوسط در جنگلی واقع در منطقه Belgium (بلژیک) می‌باشد.

تریلر مربوط به نقشه مولتی پلیر Pointe Du Hoc

تریلر مربوط به نقشه مولتی پلیر Ardennes

پنج تریلر آخر که در پایین مشاهده خواهید کرد مربوط به هر یک از Division های جدید می‌باشند. همانطور که می‌دانید ویژگی Divisions در این بازی جایگزین ویژگی create-a-class که در بازی های قبلی سری  Call of Duty وجود داشته، شده است.

تریلر مربوط به Expeditionary Division

تریلر مربوط به Infantry Division

تریلر مربوط به Airborne Division

تریلر مربوط به Armored Division

تریلر مربوط به Mountain Division

م.حافظ | اخبار | 15/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.