نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 25 خرداد 1396
ساعت 02:02

تریلر و جزئیات بخش داستانی The Evil Within 2

4 از 5

اطلاعات بیشتر در رابطه با The Evil Within 2 با انتشار تریلر بخش داستانی

همونطور که قبلا هم در اخبار گفتیم، The Evil Within 2 یکی از بازی هائی بود که در کنفرانس بتسدا انتظار معرفی اون رو داشتیم.

نزدیک به یک سال هست که شایعاتی در رابطه با عرضه ی شماره ی دوم این بازی منتشر شده و از طرفی هم بتسدا هیچ وقت این اخبار رو تکذیب نکرده بود تا همه به صحت این اخبار اطمینان پیدا کنیم.

بهر حال بعد از نمایش The Evil Within 2 در کنفرانس Bethesda، تریلری مربوط به بخش داستانی این باز منتشر شده که دیدن اون خالی از لطف نیست. در این تریلر بخش داستانی بازی می‌بینیم که 3 سال از ماجرای نسخه ی اول بازی The Evil Within گذشته. قهرمان اولین شماره، این 3 سال رو بدنبال جواب بوده! جواب این سوال که چرا بهش خیانت شده، چه شخص یا گروهی مسئول اتفاقات وحشتناکی که سپری کرده هستن و کلی سوالات دیگه تا اینکه ایمیلی از طرف همکار سابقش دریافت می‌کنه و بواسطه ی اون ایمیل با سازمان مخفی و پیچیده ای آشنا می شه.

سازمانی که همکارش هم برای اونها کار می کرده اما حالا تصمیم گرفته بخاطر تمام حمایت هائی که ازش کردید، بهتون کم کنه. به شما می‌گه که افراد این سازمان همه جا هستن و مدتهاست که شما رو تحت نظر دارن. در رابطه با هدف اصلی سازمان چیزی مشخص نیست اما نکته‌ای که اهمیت داره، خبر عجیب و غیر قابل باوری هست که بهتون میده!

قبل‌تر از همکاری‌تون، مثل اینکه شما دختر کوچکتون رو از دست داده بودید! اینکه چه بلائی سرش آمده بوده هنوز مشخص نیست اما حالا با خبر می‌شید که دخترتون نمرده!! تحت آزمایشات عجیبی بر روی مغز و خاطراتش قرار گرفته و حالا در دنیائی که در ذهنش ایجاد شده، محبوس شده و فقط شما هستید که می‌تونید اون رو نجات بدید. اما اگر قصد دارید که نجاتش بدید، دوباره باید به جائی برگردید که نسخه ی اول در اونجا اتفاق افتاده.

دانلود در: E3 2017 | تریلر بخش داستانی The Evil Within 2

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.