نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 23 خرداد 1396
ساعت 12:40

E3 2017: تریلر بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII

5 از 5

تریلر بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty: WWII در نمایشگاه E3 2017

طی کنفرانس خبری شرکت سونی در E3 2017 تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: WWII به نمایش در آمد که برخی از محیط های مربوط به بخش چند نفره این بازی را نمایش می‌داد.

برخی از لوکیشن هایی که در این تریلر نمایش داده شدند شامل منطقه Normandy واقع در فرانسه، جنگل های Ardennes واقع در بلژیک و شهر Aachen واقع در آلمان هستند. این ویدئو نگاهی اجمالی به گیم پلی بازی از قبیل بخش های مربوط به محیط های برفی، روستا و ... انداخت. هم اکنون می‌توانید در پایان متن این تریلر را مشاهده کنید.

همانطور که می‌دانید عنوان Call of Duty: WWII در اوایل 2017 رسماً معرفی شد. این بازی شامل سیستم جدیدی به نام Divisions  (قسمتها) خواهد بود که جایگزین سیستم قبلی create-a-class (ساخت یک کلاس) موجود در بازیهای اخیر از این سری، شده است. این بازی با وجود تمرکز بر روی واقع گرایی و صحت وقایع جنگ جهانی دوم، همچنان شامل مد زامبی خواهد بود.

Call of Duty: WWII از نوع بازی های شوتر اول شخص در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که استودیوی Sledgehammer Games مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد. کمپانی Activision ناشر این بازی خواهد بود. این عنوان در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

دانلود در: E3 2017 | تریلر بخش Multiplayer بازی Call of Duty: WW2

م.حافظ | اخبار | 13/06/2017
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.