نویسنده: م.حافظ شنبه، 31 تیر 1396
ساعت 11:26

تریلر بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII

5 از 5

بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII رونمایی شد + تریلر

می‌دانیم که بازی Call of Duty: WWII دارای مد زامبی خواهد بود و این ویژگی بعنوان یکی از ارکان اصلی بازی های سری Call of Duty طی چند سال اخیر بوده است. سرانجام کمپانی Activision همانطور که وعده داده بود، بخش زامبی بازی WWII را با انتشار تریلری رونمایی کرد.

ww

با توجه به این که بازی Call of Duty: WWII بر اساس وقایع جنگ جهانی دوم طراحی شده است، بخش زامبی آن بازهم بر روی زامبی های Nazi متمرکز خواهد بود و نام بخش زامبی این بازی نیز همین است. تریلری که در مورد آن ارائه شده درواقع نشان می‌دهد که مد Nazi Zombies این بازی شامل داستانی مبنی بر قاتل های زامبی است. هم اکنون می‌توانید تریلر ارائه شده را در پایان متن مشاهده کنید.

ww

این تریلر در پنل کمپانی اکتیویژن در مراسم San Diego Comic-Con رونمایی گردید. هم اکنون می‌دانیم که بازیگرانی چون David Tennant ، Elodie Young ، Udo Kier و Kathryn Winnick بعنوان کاراکترهای این بخش زامبی انتخاب شده اند.

ww

طبق اظهارات کمپانی اکتیویژن، بخش زامبی این بازی گیمرها را در شرایط پیچیده و اسرار آمیز آزمایش های زامبی های نازی و ایجاد هیولاها و زامبی ها قرار می‌دهد. داستان آن در رابطه با یک گروه بین المللی است که در تلاش هستند تا نقشه های شوم نیروهای Axis را در جهت تشکیل ارتش شکست ناپذیر زامبی ها را از بین ببرند.

ww

مؤسس استودیوی Sledgehammer Games آقای Glen Schofield در این باره اظهار داشته است: «چیزی که در اینجا تجربه خواهید کرد بسیار متفاوت با تجربه های قبلی است. گیمرها در بخش Nazi Zombies به مکان هایی بسیار تاریک و ترسناک کشانده می‌شوند. این تجربه ای بسیار ترسناک است.»
بازی Call of Duty: World War II در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 22/07/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.