نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 10 آذر 1396
ساعت 00:15

راهنمای کامل Call of Duty: WW2 Nazi Zombies – قسمت دوم

4.13 از 5

 نکات و ترفندها، مکان آپگریدهای بلیتز، بهترین اسلحه‌ها و راهنما پیدا کردن دکتر استراب، و بدست آوردن تفنگ تسلا

زامبی‌ها به بازی Call of Duty: WW2 بازگشته‌اند! ما تمام ترفندهایی که برای رسیدن به راندهای بالا در این بخش نیاز است را در این مقاله برای شما گردآوری کرده‌ایم.

Call of Duty: WW2 یک بخش زامبی داستانی را به طرفداران سری معرفی کرده است. در این مد 4 کاراکتر خاص در مقابل دسته‌های بیشماری از زامبی‌ها قرار می‌گیرند. در قسمت قبلی راهنمای بخش زامبی در بازی Call of Duty: WWII در رابطه با پیش‌نیازها و نکات اولیه‌ای که بهتر است از آن‌ها پیروی کنید توضیح دادیم. حالا در راهنمای کامل Call of Duty: WW2 Nazi Zombies – قسمت دوم تخصصی‌تر به این بخش می‌پردازیم. برای این که قلق این بخش دستتان بیاید نیاز به زمان دارید؛ مانند بدست آوردن اسلحه‌ی تسلا که پروسه‌ای وقت گیر است. پس اجازه دهید که ما شما را درآشوبِ Call of Duty: WW2 Nazi Zombies راهنمایی کنیم.

راهنمای Call of Duty: Nazi Zombies

ابتدا لازم به ذکر است که بر خلاف روند رایج در مدهای زامبی سری Call of Duty، شما در Nazi Zombies با یک ماموریت پرولوگ خاص روبرو خواهید شد. درحالیکه انجام این ماموریت کاملا دلخواه است ما به شما توصیه می‌کنیم که آنرا تجربه کنید تا با این مد آشنایی نسبی پیدا کنید. مخصوصا اگر آخرین تجربه‌تان در بخش زامبی برمی‌گردد به بازی سال قبل سری یعنی Call of Duty: Infinite Warfare.

در پرولوگ یا مقدمه، شما در نقش دکتر قرار می‌گیرید و پس از آنکه زامبی‌ها به تمام اعضای گروه (شامل دیوید تنن و الودی یانگ، و ...) حمله کردند شما باید راه فراری را در میان شهر پیدا کنید. در پرولوگ با دشمنان قدرتمندی روبرو نخواهید شد و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که وارد نزدیک ‌ترین ساختمان بشوید و به اندازه کافی Jolt ذخیره کنید تا بتوانید درِ دوتایی که پشت ساختمان بزرگ قرار دارد را باز کنید و وارد منطقه‌ امن شوید. ویدیوی زیر در همین رابطه است که توصیه می‌کنم تماشا کنید:

اگر تاکنون با Jolts آشنا نشده‌اید، باید بدانید که Joltها شکل جدیدی از ارز مجازی Call of Duty: WW2 Nazi Zombies هستند. راه بدست آوردن جولت کشتن زامبی‌هاست و همانطور که در بالا گفتیم، شما می‌توانید جولت‌ها را ذخیره کنید و از آنها برای آنلاک کردن موارد مختلفی در بازی مانند مناطق جدیدِ نقشه استفاده کنید. گذشته از اینها شما قادر خواهید بود که در ماموریت پرولوگ با استفاده از جولت‌ها یک اسلحه‌ی sub-machine gun، زره و ریوایو خودکار را آنلاک کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم پیش از آنکه 2,500 جولت برای باز کردن درهای پشتی خانه و فرار کردن (اتمام پرولوگ) را جمع کنید ابتدا تمام موارد گفته شده در بالا را آنلاک کنید. پس در این قسمت از بازی بر روی 3 مورد تمرکز خواهیم کرد:

  • خرید یک اسلحه‌ی Sub-Machine Gun
  • یک عدد زره
  • قابلیت ریوایو یا دوباره زنده شدن خودکار

call of duty ww2 nazi zombies guide p1

پس از آنکه پرولوگ Nazi Zombies را تمام کردید، شما گزارشی از کارهای خود در این بخش دریافت خواهید کرد. در این گزارش، بازی تمام کیل‌ها، هدشات‌ها و دستاوردهای دیگر شما در پرولوگ را بررسی و شمارش خواهد کرد. اگر در پرولوگ عملکرد خوبی داشته باشید، یک صندوقچه‌ لوت Nazi Zombies را به عنوان جایزه دریافت می‌کنید. همچنین به طور خودکار بسته‌ای از پرک‌ها و جوایز دیگر دریافت خواهید کرد که در مراحل بعدی Nazi Zombies به کارتان خواهد آمد.

call of duty ww2 nazi zombies guide p2

برای اینکه کاراکتر خود در Nazi Zombies را به انواع پرک‌ها و جوایز مجهز کنید. به بخش Soldier بروید. (تصویر این سربرگ را در عکس زیر مشاهده می‌کنید) به بخش CONSUMABLES بروید. در اینجا قادر خواهید بود تعداد Self-Revivesهایی که می‌توانید در بازی از آنها استفاده کنید را مشاهده کنید. همچنین اگر با استفاده از دکمه‌های بالا و پایین D-pad در همین منو جابجا شوید می‌توانید وضعیت دو آیتم جایزه‌ی دیگر را نیز مانند مورد بالا بررسی کنید.

call of duty ww2 nazi zombies guide p3

لیست آیتم‌هایی که می‌توان به عنوان پرک از آنها در Call of Duty: WW2 Nazi Zombies استفاده کرد

آیتم‌های بسیاری وجود دارند که به صورت اختیاری قادرهستید کاراکتر خود را به آنها مجهز کنید. ما لیستی از این پرک‌های موجود در مد و همچنین تاثیرشان را در زیر برای شما آماده کرده‌ایم. همیشه به عدد کنار آیکن هر آیتم توجه کنید، این عدد تعداد دفعاتی که قادر خواهید بود از هر آیتم استفاده کنید را به شما نشان می‌دهد.

  • Elektromagnet: برای مدت کوتاه و محدودی میزان امتیازات Jolt بدست آمده‌ شما دو برابر خواهد شد.
  • Totengriff: این پرک اینطور عمل می‌کند که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود هر زامبی را با یک شلیک از پای دربیاورید. این پرک برای زمان محدودی فعال است.دوستانی که تجربه ی مسخه‌های قبلی زامبی را دارند با این پرک تحت نام "One-Shot , One-Kill" آشنا هستند.
  • Taschen Voll: این پرک حداکثر میزان مهمات را فراهم می‌کند و با استفاده از آن تمام مهمات و تجهیزات شما و یارانتان به طور کامل پر می‌شوند. "Full-Ammo" سابق :)
  • Uberladen: با استفاده از این پرک توانایی خاص هر بازیکن کاملا شارژ می‌شود و حتی قابلیت‌های خاص (Unique Abilities) نیز تحت تاثیر این پرک قرار می‌گیرند.
  • Vernichten: این پرک همانند یک بمب اتمی عمل می‌کند و و با استفاده از آن بلافاصله تمام دشمنان ضعیف موجود در نقشه کشته می‌شوند. "Insta-Kill"
  • Flamethrower: یک اسلحه‌ آتش افکن را برای مدت زمان محدودی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.
  • Bazooka: با استفاده از این پرک قادر خواهید بود از M1 Bazooka برای مدت زمان محدودی استفاده کنید.
  • Refund Couppon: با استفاده از این پرک در هنگام خرید هرگونه آیتم 25 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد.
  • Blitz Machine Cupon: هر آیتمی که از دستگاه بلیتز خریداری کنید 50 درصد تخفیف دارد.
  • MG15 Guarantee: این پرک دسترسی شما به اسلحه‌ی MG15 را تضمین می‌کند. زمانی که از Mystery Box استفاده کنید این اسلحه را دریافت خواهید کرد.

call of duty ww2 nazi zombies guide p4

در منوی Soldier در بازی Nazi Zombies قادر خواهید بود هر زمان که اسلحه‌ای را در بازی بکار می‌گیرید، به شخصی سازی آن بپردازید. در Nazi Zombies آیتم‌های مربوط به اسلحه‌ها را با لول آپ شدن در این بازی دریافت خواهید کرد. این آیتم‌ها در غالب انواع و اقسام تجهیزاتی که میتوان بر روی هر اسلحه نصب کرد، در دسترس شما قرار می‌گیرند؛ همانند انواع دوربین‌ها و سایت‌های تیراندازی، دستگیره‌ها و انواع خشاب‌ها.

همانطور که گفتیم تمامی این تجهیزات از طریق صندوقچه‌های لوت بدست نمی‌آیند. بلکه با لول آپ نیز میتوانید لوازم جانبی مختلف را تهیه کنید. بعضی اوقات در Nazi Zombies به منظور تهیه‌ی یک دوربین جدید یا خشاب برای اسلحه‌ی مورد علاقه‌تان تنها کاری که از دستتان برمی‌آید قلع و قمع کردن زامبی هاست. هرچقدر بیشتر زامبی بکشید امتیاز XP بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.

call of duty ww2 nazi zombies guide p5

آپگریدهای بلیتز در بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII به قرار زیر هستند:

مواردی که قدرت کاراکتر شما را افزایش می‌دهند Blitz نام دارند. شما می‌توانید بلیتزها را در نقاط مختلفی از مپ خریداری کنید و توانایی کاراکتر خود را بهبود دهید. به یاد داشته باشید که با هر بار Down شدن کارکتر، بلیتز خود را از دست خواهید داد.

در لیست زیر تمام بلیتزها را به همراه قیمتشان مشاهده خواهید کرد. همچنین مکان مخصوص هرکدام را نیز در لیست زیر ذکر کرده‌ایم.

  • Lebenblitz: این بلیتز را میتوانید در منطقه‌ شروع مد پیدا کنید و آن را با 500 jolt خریداری کنید. با استفاده از آن سرعت ریوایو شما افزایش می‌یابد.
  • Laufenblitz: منطقه‌ای که در آن به درون مجراهای فاضلاب می‌پرید، محل پیدا کردن این بلیتز است. قیمت این بلیتز 2000 Jolts است و سرعت دویدن شما را افزایش می‌دهد؛ همچنین با استفاده از این بلیتز قادر خواهید بود بدون محدودیت بدوید.
  • Faustblitz: این بلیتز در اتاق فرماندهی مرکزی یافت میشود و با صرف 2000 جولت قبل تهیه است. با استفاده از این بلیتز، میزان دمیج حرکت نایف (Melee) افزایش می‌یابد.
  • Schnellblitz: این پرک با قیمت 3000 Jolts در آزمایشگاه وجود دارد و سرعت خشاب‌گذاری شما را افزایش می‌دهد.
  • Schildblitz: این بلیتز نیز در محدوده‌ آزمایشگاه با قیمت 2000 Jolts در دسترس است و با هربار خشاب گذاری یک حمله‌ الکتریکی را در اختیار شما میگذارد.
  • Kugelblitz: این بلیتز در منطقه‌ اطراف برج وجود دارد و قیمتش 2000 Jolts است و کارش افزایش قدرت تمام اسلحه‌های شما است.

ایستگاه آپگریدPack-a-Punch

حال که صحبت از آنلاک کردن آیتم‌های مختلف در Call of Duty: WW2 Nazi Zombies شد، نمی‌توان از ایستگاه ارتقا اسلحه‌ها یعنی Pack-a-Punch غافل شد. برای اینکه در رویارویی با زامبی‌های قویتر که در راندهای بالا به سراغتان می‌آیند شانسی داشته باشید، باید نحوه‌ کار با این دستگاه را یاد بگیرید.

call of duty ww2 nazi zombies guide p6

نکات و ترفندها در بخش زامبی Call of Duty: WW2

Nazi Zombies دارای تعدادی المان جدید است. برخی از ویژگی‌های بخش زامبی در این شماره با آنچه که تاکنون در مدهای زامبی دیده‌اید، متفاوت‌اند و حتی بعضی از آنها در WW2 به بخش زامبی افزوده شده‌اند. اگر با Nazi Zombies آشنایی چندانی ندارید، ما در اینجا تعدادی از ترفندهای کارامد را برای شما لیست کرده‌ایم:
در ابتدا باید راجع به دفترچه صحبت کنیم. اگر در Dualshock 4 تاچ پد و یا در کنترلر Xbox One دکمه‌‎ی Back را فشار دهید، قادر خواهید بود تمام ماموریت‌هایی که بازی برای شما در نظر گرفته است را مشاهده کنید.
این ماموریت‌ها به شما در پیدا کردن اسلحه‌های قدرتمند کمک می‌کنند. در یکی از این ماموریت‌ها شما وظیفه دارید که اسلحه‌ تسلا را پیدا کنید.
ما به شما توصیه میکنیم که در ابتدای بازی بجای آنکه به باز کردن و آنلاک کردن مناطق جدید بپردازید، پول (jolt) خود را برای اسلحه‌های جدیدتر خرج کنید. با توجه به اینکه با بالاتر رفتن لول‌ها سرسختی دشمنان نیز بیشتر میشود، شاتگان دو لول کمک بسیار خوبی برای شما خواهد بود.
اگر مهمات اسلحه‌ای که از آن استفاده میکنید تمام شد، نگران نباشید! به آن نقطه از مپ که تفنگ را از آنجا خریدید بازگردید و در ازای اندکی Jolt فشنگ بخرید.
وقتی که در صفحه‌ لابی هستید، قادر به انتخاب کاراکتر خود خواهید بود. هرکدام از این کاراکترها دارای توانایی مخصوصی هستند که در صورت شارژ شدن آن‌ها، فعال خواهد شد. ما توصیه می‌کنیم که هرکدام از این کاراکترها را حداقل یکبار امتحان کنید.
در همان صفحه‌ لابی، هنگامی که مشغول انتخاب کاراکتر خود هستید قادر خواهید بود صندوقچه‌های لوتی که از Nazi Zombies بدست آورده‌اید را باز کنید.
قابلیت جدید این مد، «توانایی ریوایو خود» است. با استفاده از آن هر زمان که Down شده باشید می‌توانید خودتان را نجات دهید. به خاطر داشته باشید که اگر برای مدت زیاد در این حالت باقی بمانید، از شدت خونریزی خواهید مرد. پس بهتر است که Self Revive را هرچه سریعتر فعال کنید.
Mystery Boxاین بازی یا همان جعبه‌ اسرارآمیز، مشکی رنگ است و برای هربار باز کردنش باید 1000 Jolts خرج کنید. اگر نمی‌دانید که جعبه‌ اسرارآمیز چیست، باید بگوییم که با استفاده از آن، یک اسلحه‌ تصادفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به دلخواه میتوانید آن را بردارید یا رها کنید.
وقتی که Insta-Kill را دیدید، از قابلیت Melee (نایف کردن) استفاده کنید. در این حالت هم مهمات خود را ذخیره می‌کنید و هم Jolt بیشتری پاداش خواهید گرفت.

call of duty ww2 nazi zombies guide p7

باس‌ها در بخش زامبی بازی Call of Duty: WW2

با گذشت هر پنج موج از Nazi Zombies، شما در مقابل یک دشمن (باس مانند) قرار خواهید گرفت. باید بدانید که این مرحله بدین صورت نیست که فقط با باس مبارزه کنید بلکه در کنار آن باید با زامبی‌های معمولی نیز دست و پنجه نرم کنید.
هرچقدر که در طول Nazi Zombies پیشروی کنید، مدت زمانی که باس‌ها در بازی ظاهر میشوند کمتر از پنج موج طول خواهد کشید. برای مثال در مواجهه با زامبی‌های بزرگی که تلو تلو میخورند و یک قفس به دور خود دارند، فقط باید سر را نشانه بگیرید. همچنین برای مقابله با زامبی‌های انفجاری نیز باید چاشنی انفجاری که بر پشت خود حمل میکنند را هدف بگیرید.
همچنین احتمال دارد زامبی‌های دودنده را نیز دیده باشید، معمولا دست ندارند و از زامبی‌های معمولی بسیار سریعتر هستند. به این گونه زامبی‌ها، Pest می‌گویند. تا راند پنجم آنها را نخواهید دید و پس از آن در موج‌های دیگر در کنار زامبی‌های معمولی به شما حمله خواهند کرد. کشتنشان آسان است اما وقتی که اولین Pest را دیدید حواستان را خوب جمع کنید، چون ممکن است شما را احاطه کنند.
در نبرد با باس‌ها، اگر نشانگر ماوس که محل شلیک تیرهایتان را نشان می‌دهد و معمولا سفید رنگ است در صفحه‎‌ نمایش به رنگ خاکستری درآمد، این یعنی شما نقطه ضعف دشمن را هدف نگرفته‌اید.
در ویدیو زیر راهنما Call of Duty: WW2 Nazi Zombies را مشاهده خواهید کرد. در این ویدیو در ابتدای عرضه‌ بازی ضبط شده و همانطور که مشاهده خواهید کرد همگی مضطرب هستند و از آنجایی که این اولین تجربه در Nazi Zombie است، کارهای تیمی به خوبی انجام نمی‌شود. دومین ویدیویی که در انتهای مقاله وجود دارد مربوط به این بخش است.

بهترین اسلحه‌ها در زامبی Call of Duty: WWII

در این بخش شما باید راحتی و سبک بازی خودتان را در نظر بگیرید، اما در اینجا ما تعدادی از بهترین اسلحه‌های Nazi Zombies را فهرست کرده‌ایم. در این لیست نقاط قوت هر تفنگ نیز ذکر شده است:

  • MG 42: با اینکه سرعت خشابگذاری‌ این اسلحه پایین است، دمیج زیادی را به زامبی‌ها وارد میکند. حتی زمانی که در موج‌های بعدی لول زامبی‌ها بالاتر می‌رود، این تفنگ کارایی خود را حفظ میکند.
  • BAR: اگر به دنبال اسلحه‌ای هستید که سرعت شلیک و خشابگذاری بالایی داشته باشد، آنگاه BAR بهترین گزینه برای شماست.
  • M1 Garand: ممکن است که نرخ آتش Garand پایین باشد، اما دمیج نسبتا بالایی را به زامبی‌های معمولی وارد میکند؛ مخصوصا اگر بتوانید با استفاده از این تفنگ هدشات کنید!
  • Type 100: ممکن است که دمیج سنگینی به دشمنان وارد نکند، اما Type 100 یکی از سریعترین نرخ آتش ها را در این بازی داراست و اگر مهمات کم آوردید همیشه میتوانید به محل شروع بازگردید و فشنگ تهیه کنید.
  • MP 40: این اسلحه میان قدرت و سرعت تعادل خوبی ایجاد کرده است و همیشه می‌توانید بر رویش حساب باز کنید.

ما به شما توصیه میکنیم که در Nazi Zombies از سلاح‌هایی مانند Bazooka دوری کنید. ممکن است به نظر برسد که آنها بسیار قدرتمند هستند و موج انفجار بزرگی ایجاد می‌کنند؛ اما استفاده از این سلاح در راندهای بالاتر برایتان مشکل‌ساز می‌شود. هیچکس دلش نمی‌خواهد سلاحی داشته باشد که خشابگذاری طولانی دارد.
فراموش نکنید که شما در Nazi Zombies می‌توانید سلاح‌هایتان را ارتقا دهید. این کار را همیشه در اولویت قرار دهید. قبل از اینکه وارد محیط بازی شوید، به سربرگ Loadout بروید. در آنجا قادر خواهید بود انواع گوناگونی از دوربین و نشانه‌های هدفگیری، دستگیره‌ها (Grips) و انواع آیتم‌های دیگر را بر روی اسلحه‌ خود سوار کنید. همچنین توجه کنید که بعضی از جعبه‌های مهمات در مد Headquarters ممکن است آیتم‌هایی مخصوص Nazi Zombies دراپ کنند، پس حواستان به آنها باشد!

چگونه دکتر استراب را در زامبی Call of Duty WW2 پیدا کنیم؟

در مپ مخصوص Nazi Zombies که The Final Reich نام دارد، یک تروفی یا اچیومنت با نام Lurking Around وجود دارد. برای دستیابی به آن باید دکتر استراب را بکشید! ما دقیقا نمی‌دانیم که این شخص کیست و یا در Nazi Zombies چه نقشی دارد، اما نکته‌ی مهم این است که به محض مشاهده‌ این شخص، کارش را تمام کنید.

call of duty ww2 dr straub

خب حالا سوال این است که در The Final Reich دکتر استراب را از کجا پیدا کنیم؟ اینطور که مشخص است، این دانشمند مرموز در هیچ مکان مشخصی به مدت طولانی حضور پیدا نمی‌کند و دائما جای خود را عوض میکند. ما فهرستی از مکانهایی که حضور استراب در آنها بیشتر از همه محتمل است را برایتان گردآوری کرده‌ایم:
- در دومین مکان بزرگی که دارای تله‌ آتشین است، در انتها جاده‌ای که به سمت چپ منتهی میشود، او را پشت پنجره خواهید دید.
- پس از آنلاک کردن مرده‌شورخانه و اتاق فرماندهی ممکن است در هر نقطه‌ای از این دو مکان حضور داشته باشد.
- استراب ممکن است در کنار تخت جراحی در مرده‌شورخانه حضور داشته باشد.
- احتمال دارد در راندهای ابتدایی او را در آزمایشگاه مشاهده کنید.
- برخی گزارش کرده‌اند که او را در دروازه‌هایی که نزدیک فضلاب هستند، دیده‌اند. همچنین احتمال دارد که در لوله‌های فاضلاب نیز دیده شود.
- استراب در کنار هر دو سوییچی که برای باز کردن معدن نمک وجود دارند، دیده شده است.

راهنما پیدا کردن اسلحه‌ تسلا در زامبی Call of Duty: WW2

در انتهای قسمت دوم راهنمای Call of Duty: WW2 Nazi Zombies می‌رسیم به نکات مهم در ساخت تفنگ تسلا، اسلحه‌ای که نهایت آشوب و ویرانی را در میان زامبی‌ها به بار خواهد ‌آورد. اول از همه باید سوخت ژنراتور را تامین کنید. برای انجام این کار باید دریچه‌های سه تانکر مختلف را باز کنید. برای پیدا کردن تمام دریچه‌ها، باید از مکان ژنراتور به دومین ناحیه‌ The Final Reich بروید و رد لوله‌ها را به 3 ژنراتور دیگر را دنبال کنید. دقت کنید که باز کردن دریچه‌ها به زمان نیاز دارد، پس برای این کار نیاز است که هم‌تیمی‌هایتان هوای شما را داشته باشند. این همان ژنراتوری است که باید فعالش کنید:

call of duty ww2 nazi zombies guide p10

پس از آنکه سوخت ژنراتور تامین شد، به سمت راست و به مرکز مکانی که تله‌ آتشین در آن قرار دارد بروید و آن را فعال کنید. با انجام این کار تمام منطقه‌ فاضلاب پاک خواهد شد و در همین حین شما و تیمتان باید با تعداد زیادی Pestکه به سمتتان یورش می‌آورند، مقابله کنید. در پایان ژنراتور روشن خواهد شد.
اکنون مستقیما به منطقه‌ پناهگاه بروید و اهرمی که در وسط پناهگاه وجود دارد را فعال کنید. با انجام این کار چاله‌ای در کف پناهگاه باز خواهد شد. سپس به منطقه‌ مرده‌شورخانه بروید و دستگاه ترازی که بر روی دیوار قرار دارد را فعال کنید. بر روی آن دو کلمه‌ی Aus و Ein وجود دارد. پس از آنکه این دستگاه را فعال کردید، به سمت دیگر مرده‌شورخانه بروید و سوییچ دستگاه دیگر را فعال کنید. هردو این سوییچ‌ها و دستگاه‌ها کاملا معلوم و مشخص هستند، پس در پیدا کردنشان مشکلی نخواهید داشت. این دستگاهی است که باید به دنبالش باشید:
call of duty ww2 nazi zombies guide p11

حال باید به همراه تیمتان به اعماق معدن نمک بروید و زمانی که به عمیق ترین نقطه که دارای طراحی کالت است رسیدید، آن ماشین عجیب و غریب را فعال کنید و تمام زامبی‌هایی که وارد منطقه‌ قرمز می‌شوند را از بین ببرید. هنگامی که دود نارنجی منطقه را پوشاند، باید این مکان را ترک کنید و از پله‌ها بالا بروید تا به پناهگاه برسید.

call of duty ww2 nazi zombies guide p12

در این مرحله باید دستگاه اصلی Geiskraft را فعال کنید. برای این کار باید دکمه‌ قرمزی که در بالاترین نقطه‌ پناهگاه وجود دارد را فشار دهید. با فعال شدن، دستگاه Geiskraft یا به سمت آزمایشگاه و یا مرده‌شورخانه می‌رود. شما و تیمتان باید این مسیر را پیروی کنید و تمام زامبی‌هایی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند را از بین ببرید.

call of duty ww2 nazi zombies guide p13

وقتی که دستگاه Geiskraft به مقصدش (یا در آزمایشگاه یا مرده‌شورخانه) رسید باید تا زمانی که قطعه‌ اسلحه‌ی تسلا را می‌سازد، صبر کنید و سپس قطعه را بردارید و به منطقه‌ اصلی پناهگاه بروید. حالا برایتان خبر بدی داریم! تمام مراحل بالا را دوباره انجام دهید تا دومین قطعه‌ اسلحه‌ی تسلا را نیز بدست آورید!
وقتی که تمام مراحل مربوط به دستگاه Geiskraft را تکرار کردید و دومین قطعه‌ اسلحه‌ی تسلا را بدست آوردید، باید به سمت میز دایره‌ای بزرگی که در مرکز پناهگاه قرار دارد، بروید و آن را فعال کنید. با انجام این کار شما و همراهانتان، هرکدام یک اسلحه‌ی تسلا دریافت خواهید کرد. با این کار قادر خواهید بود با امواج بیشتری از زامبی‌ها مبارزه کنید.

call of duty ww2 nazi zombies guide p14

تمام مراحل بدست آوردن تفنگ تسلا در Call of Duty: WW2 Nazi Zombies در سومین ویدیوی زیر نشان داده شده است:

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود راهنمای دریافت تفنگ تسلا در بخش زامبی Call of Duty: WW2 1396-09-10 794.18 MB 1,901 Download

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1401
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    پلاس هم باید داشته باشم و وارد بخش لوکال بشم درسته ؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1399
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    سلام.من طبق اموزش های شما پیش رفتم. اسحله رعدو برقیه بنفش رنگه رو گرفتم و تا مرحله 33رفتم اما اصلا دکتر نبود .مرحله ۳۳نباختم خودم گزاشتم ببازم چون چند ساعت پاش بودم اما بی فایده بود.اگ میشه راهنمایی کنید چطور پیداش کنم.در ضمن اگر میشه درباره ی اسلحه ای که داخل قصاب خانه هست توضیح بدید که به چع درد میخوره من از طریق تونل ها قفس رو اسلحه رو برداشتم اما نمیشد باهاش کاری کرد لطفا درباره این هم توضیح دهید.

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 13
    تشکر: 6
    تشکرشده: 9
    کنسول‌های بازی:

    سلام ججوری باید بازیوتمام گنیم وقتیم باست فایتم می میره هنوز بازی ادامه داره

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1399
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 6
    کنسول‌های بازی:

    ببخشید شما تاجایی که باید تفنگ تسلا را بدست بیاوریم گفته اید بد از ان بایدچه مموریت هایی را پشت سر بگذاریم تا بازی تمام شود؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 13
    تشکر: 6
    تشکرشده: 9
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: arya
    ببخشید شما تاجایی که باید تفنگ تسلا را بدست بیاوریم گفته اید بد از ان بایدچه مموریت هایی را پشت سر بگذاریم تا بازی تمام شود؟

    بعدش باست فایت می یاد باید بااون درگیربشی وقتی بااون درگیری یه بالن میاد بالاسرت بایدبهش اسیب بزنی بعد یه فیلم نشون می ده گه باست فایت می پره روبالن خودشون بالن سقوت می گنه باست فایتم می میره باست فایت همون قولست گه میاد ماشینومی ندازه پایین

    ‏مهمان و ‏Kian از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 13
    تشکر: 6
    تشکرشده: 9
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: arya
    ببخشید شما تاجایی که باید تفنگ تسلا را بدست بیاوریم گفته اید بد از ان بایدچه مموریت هایی را پشت سر بگذاریم تا بازی تمام شود؟

    بعدش باست فایت می یاد باید بااون درگیربشی وقتی بااون درگیری یه بالن میاد بالاسرت بایدبهش اسیب بزنی بعد یه فیلم نشون می ده گه باست فایت می پره روبالن خودشون بالن سقوت می گنه باست فایتم می میره باست فایت همون قولست گه میاد ماشینومی ندازه پایین

    ‏Kian از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 13
    تشکر: 6
    تشکرشده: 9
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: arya
    ببخشید شما تاجایی که باید تفنگ تسلا را بدست بیاوریم گفته اید بد از ان بایدچه مموریت هایی را پشت سر بگذاریم تا بازی تمام شود؟

    بعدش باست فایت می یاد باید بااون درگیربشی وقتی بااون درگیری یه بالن میاد بالاسرت بایدبهش اسیب بزنی بعد یه فیلم نشون می ده گه باست فایت می پره روبالن خودشون بالن سقوت می گنه باست فایتم می میره باست فایت همون قولست گه میاد ماشینومی ندازه پایین

    ‏مهمان و ‏Kian از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 13
    تشکر: 6
    تشکرشده: 9
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: arya
    ببخشید شما تاجایی که باید تفنگ تسلا را بدست بیاوریم گفته اید بد از ان بایدچه مموریت هایی را پشت سر بگذاریم تا بازی تمام شود؟

    بعدش باست فایت می یاد باید بااون درگیربشی وقتی بااون درگیری یه بالن میاد بالاسرت بایدبهش اسیب بزنی بعد یه فیلم نشون می ده گه باست فایت می پره روبالن خودشون بالن سقوت می گنه باست فایتم می میره باست فایت همون قولست گه میاد ماشینومی ندازه پایین

    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏Kian از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 13
    تشکر: 6
    تشکرشده: 9
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: arya
    ببخشید شما تاجایی که باید تفنگ تسلا را بدست بیاوریم گفته اید بد از ان بایدچه مموریت هایی را پشت سر بگذاریم تا بازی تمام شود؟

    بعدش باست فایت می یاد باید بااون درگیربشی وقتی بااون درگیری یه بالن میاد بالاسرت بایدبهش اسیب بزنی بعد یه فیلم نشون می ده گه باست فایت می پره روبالن خودشون بالن سقوت می گنه باست فایتم می میره باست فایت همون قولست گه میاد ماشینومی ندازه پایین

    ‏Kian از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 13
    تشکر: 6
    تشکرشده: 9
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: arya
    ببخشید شما تاجایی که باید تفنگ تسلا را بدست بیاوریم گفته اید بد از ان بایدچه مموریت هایی را پشت سر بگذاریم تا بازی تمام شود؟

    بعدش باست فایت میاد وقتی باباست فایت درگیرمی شی یه بالن میاد بالا سرت بایدبه بالن تیر بزنی بعد یه فیلم نشون می ده گه باست فایت می پره رو روبالن خودشون بعد بالن سقوت می گنه باست فایتم می میره باست فایت همون قولست گه اول میاده ماشینومی ندازه پایین

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1397
    نظرها: 97
    تشکر: 62
    تشکرشده: 84
    کنسول‌های بازی:

    سلام.برای اینکه بخش پرولوگو بازی کنیم باید اکانت PSN داشته باشیم یا فقط اینترنت میخواد؟؟؟
    لطفا هرچه زودتر جواب بدید ممنون میشم:amaz::amaz::vic::li-bl:

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: EliyaKinggames1925_9
    سلام.برای اینکه بخش پرولوگو بازی کنیم باید اکانت PSN داشته باشیم یا فقط اینترنت میخواد؟؟؟ لطفا هرچه زودتر جواب بدید ممنون میشم:amaz::amaz::vic::li-bl:

    باید اکانت PSN هم داشته باشید

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 2
    کنسول‌های بازی:

    سلام. بخش پرولوگ چجوری باز میشه؟

    ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: same.fatemeh1354@gmail.com
    سلام. بخش پرولوگ چجوری باز میشه؟

    سلام .
    از اول این بخش بازه فقط نکته ای که باید بهش توجه کنید اینه که باید آنلاین باشید تا بتونید این بخش رو بازی کنید.

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.