نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 25 آذر 1396
ساعت 23:12

راهنمای تمام اقدامات قهرمانانه (Heroic Actions) در بازی Call of Duty: WW2

5 از 5

 با مقاله‌ای دیگر از مجموعه‌ی راهنمای بازی Call of Duty: WW2 در خدمت شما هستیم

شما خوانندگان گرامی با استفاده از این مقاله قادر خواهید بود تمام اقدامات قهرمانانه یا همان Heroic Actions بازی Call of Duty: WW2 را انجام دهید و 3 تروفی یا اچیومنت مربوط به آنها را بدست آورید.

 حالا ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که Heroic Actions اصلا چه چیزی است؟

اقدامات قهرمانانه یا Heroic Actions دربخش کمپین بازی Call of Duty: WW2 وجود دارند. برای هر ماموریت در بازی تعدادی اقدام قهرمانانه در نظر گرفته شده است که بازیکن می‌تواند آنها را انجام دهد. این اقدامات شامل: رساندن یاران زخمی به مکان امن، بخشیدن دشمنان تسلیم شده و نجات دادن همرزمانی که در نبرد با دشمن محاصره شده‌اند، هستند. Heroic Actionها بوسیله‌ی یک نماد خاص مشخص می‌شوند و برای انجام برخی از آنها محدودیت زمانی وجود دارد. زیرا ممکن است کسی که به کمک شما نیاز دارد جان خود را از دست بدهد.

23 موقعیت برای انجام Heroic Action در بازی Call of Duty: WW2 وجود دارد که عبارتند از: نجات 10 همرزم متفاوت که محاصره شده‌اند، حمل 9 همرزم زخمی شده به مکان امن و اسیر کردن 4 گروه از دشمنان. هر ماموریت بازی 1 تا 3 Heroic Action دارد. در صورت انجام تمام Heroic Actionها 3 تروفی یا اچیومنت به قرار زیر دریافت خواهید کرد:

Rescuer: برای نجات 10 همرزم محاصره شده

I’ve Got You!: رساندن 9 همرزم زخمی به مکان امن

Quarter Given: اسیر کردن 4 گروه دشمن

زمانی که در بخش کمپین می‌خواهید ماموریت‌ها را انتخاب کنید، خواهید دید که در هر ماموریت چه تعداد Heroic Action وجود دارد و شما چند مورد از آن‌ها را انجام داده‌اید. هیچکدام از Heroic Actionها از دست دادنی نیستند، حتی پس از پایان بازی نیز قادر خواهید بود با انتخاب هر ماموریت به سراغشان بروید. ممکن است انجام برخی از Heroic Actionها در درجه‌ی سختی Veteran دشوار باشد، پس می‌توانید آنها را بعدا و بر روی درجه‌ی سختی Rookie تمام کنید.

برای هر دسته از Heroic Actionها باید به نکته‌ی خاصی توجه کنید. در دسته‌ی محاصره باید دشمنان را به سرعت از بین ببرید. در دسته‌ی نجات باید همرزم خود را هرچه سریعتر به مکان امن برسانید واگرنه از خونریزی خواهد مرد و در دسته‌ی اسیر گرفتن بجای کشتن دشمنان باید تنها به سمتشان نشانه بگیرید تا اسلحه‌ی خود را بر روی زمین بیندازند. در هنگام رخ دادن Heroic Actionها نمادی خاص در رادار شما ظاهر می‌شود. محاصره و نجات محدودیت زمانی دارند. اگر در زمان معین موفق به انجام آن‌ها نشدید نگران نباشید، می‌توانید با لود کردن آخرین Checkpoint دوباره تلاش کنید.

با انجام هر Heroic Action بازی آن را ذخیره ‌می‌کند و در صورت کشته شدن در آن مرحله لازم نیست دوباره انجامشان دهید. همچنین با انجام دادن Heroic Actionها می‌توانید بلافاصله از آن ماموریت خارج شوید و نیازی نیست که حتما آن ماموریت را تمام کنید.

در ادامه تمام Heroic Actionها  را در تک تک مراحل بازی مشخص کرده‌ایم و راهنمای هر کدام نیز نوشته شده است.

مرحله 1

محاصره‌-شماره‌ی یک (هدف ماموریت: Clear the Bunkers 1/5)

پس از پاکسازی اولین پناهگاه، با ادامه دادن مسیر سنگر، در سمت چپ یک دشمن را می‌بینید که به سمت همرزم شما تیراندازی می‌کند، به سرعت دشمن را بکشید.

محاصره‌-شماره‌ی دو (هدف ماموریت: Clear the Bunkers 3/5)

بلافاصله پس از پاکسازی پناهگاه سوم، هنگامی که قصد دارید وارد پناهگاه چهارم بشوید، داخل بانکر یا پناه‌گاه چهارم با این موقعیت قهرمانانه مواجه خواهید شد.

مرحله 2

اسیر گرفتن-شماره‌ یک (هدف ماموریت: Reach the AA Gun)

در اولین برخورد با دشمنان در این مرحله، پس از رسیدن به خانه به یک مزرعه می‌رسید که پر از پشته‌های علف است. در نهایت دشمنان به سمت جنگل عقب نشینی می‌کنند. هنگامی که وارد جنگل شدید همه‌ی دشمنان را نکشید، یک یا دو نفر از آن‌ها را زنده نگه دارید تا خودشان را تسلیم کنند. با نشانه گرفتن به سمت دشمنان این اقدام قهرمانانه به اتمام می‌رسد.

محاصره‌-شماره‌ سه (هدف ماموریت: Push Forward with Your Armor)

کمی بعد از استفاده از اسلحه‌ی AA شما باید توپخانه‌ی دشمن را نابود کنید. پس از نابودی توپخانه، به دیگر تانک‌های ارتش ملحق خواهید شد. با گذر از میان بوته‌ها به یک پناهگاه بزرگ می‌رسید. وارد پناهگاه سمت راست شوید. در این مکان علاوه بر یک Memento Collectible، دو سرباز خودی که در محاصره قرار گرفتند را مشاهده می‌کنید. هرآنچه لازم است انجام دهید.

اسیر گرفتن-شماره دو (هدف ماموریت: Push Forward with Your Armor)

دقیقا پس از ماموریت محاصره‌ی شماره سه، شما باید با یک اسلحه‌ی تک تیرانداز به بسته‌های انفجاری شلیک کنید تا توپخانه‌های بیشتری نابود شوند. هنگامی که به سنگرها می‌رسید چند دشمن را زنده نگه دارید و با نشانه گرفتن به سمتشان آنها را اسیر کنید.

مرحله 3

نجات-شماره یک (هدف ماموریت: Take the Church)

همان ابتدای مرحله، پس از پاکسازی اولین خانه، یکی از یارانتان در مقابل خانه زخمی خواهد شد. در همین حین فریادی را می‌شنوید که می‌گوید: "یک زخمی داریم! نجاتش بدید!" مکان دقیق سرباز زخمی شده هر دفعه یکسان نیست اما این اتفاق همیشه جلوی کلیسا رخ می‌دهد. (نزدیک باقی سربازهای خودی، صبر کنید تا پیرسون جمله‌ی بالا را بگوید.)

مرحله 4

نجات-شماره دو (هدف ماموریت: Stop the Train)

جایی که در ابتدا دو سگ به شما حمله می‌کنند، یکی از یارانتان زخمی می‌شود. او را به یک مکان امن منتقل کنید.

مرحله 5

نجات-شماره سه (هدف ماموریت: Assault the Garrison)

پس از قسمت مخفی کاری در حیاط (بعد از کارگذاری دو بمب اصلی) وارد یک نبرد بسیار سنگین در خیابان‌های شهر خواهید شد. هنگامی که می‌خواهید از پلی که با سیم خاردار پوشانده شده عبور کنید یکی از سربازان خودی مجروح می‌شود (بر روی پل). او را به یک نقطه امن ببرید تا این اقدام قهرمانانه نیز کامل شود.

اسیر گرفتن-شماره سه (هدف ماموریت: Clear the Building)

زنی که همرزم شماست یک نارنجک دودزا به درون ساختمانی که ابتدای بازی دیدید پرتاب خواهد کرد. باید به درون سختمان بروید و دشمنان را بکشید (این بخشی از پیشروی داستان است). یک مسیر از طریق پله‌ها به سمت بالا پیدا خواهید کرد. به جای کشتن همه‌ی دشمنان در طبقه‌ی بالا، چند نفر را زنده نگه دارید و اسیر بگیرید.

مرحله 6

نجات-شماره چهار (هدف ماموریت: Reach the Hotel)

پس از تانک سواری و در اولین بخورد با دشمنان یک تیربار در خیابانی باریک به سوی شما و یارانتان تیراندازی می‌کند. یکی از سربازان خودی در این محل زخمی می‌شود که شما باید او را به مکانی امن برسانید.

محاصره-شماره چهار (هدف ماموریت: Reach the Hotel)

پس از عبور از در سنگربندی شده، دقیقا با این موقعیت محاصره مواجه خواهید شد. از دست دادنش غیر ممکن است. سریعا دشمنان را از بین ببرید.

محاصره-شماره پنج (هدف ماموریت: Reach the Hotel)

این محاصره در داخل هتل رخ می‌دهد، پس از آنکه دیوار خارجی هتل را با RPG منفجر کردید. به محض ورود به هتل با دشمنان زیادی روبرو خواهید شد. سریعا به پشتشان (جایی که دشمن از آنجا می‌آید) بروید. اینجاست که یک سرباز خودی را گرفتار در محاصره می‌بینید. برای آخرین Heroic Action این مرحله او را نجات دهید.

مرحله 7

نجات-شماره پنج (هدف ماموریت: Defend the Bridge)

در اولین درگیری این مرحله باید از پل در مقابل موجی از دشمنان دفاع کنید. به محض اینکه دشمن از نارنجک دودزا و آتش توپخانه استفاده کرد به ابتدای پل بازگردید (جایی که از آن آمدید). یکی از یارانتان زخمی شده و باید به مکانی امن منتقل شود.

نجات-شمار شش (هدف ماموریت: Eliminate the Sniper)

با گذشتن از جنگل‌های مه آلود، به محض اینکه تک تیرانداز به سمت شما شلیک کرد از طریق سنگرها به او نزدیک شوید. در نزدیکی موقعیت تک تیرانداز یک سرباز خودی زخمی وجود دارد که باید او را به یک مکان امن منتقل کنید. توصیه می‌کنیم که این اقدام قهرمانانه را بر روی درجه سختی Rookie انجام دهید. بر روی درجه سختی Veteran زمانی که قصد دارید سرباز خودی را جابجا کنید، تک تیرانداز دشمن بلافاصله شما را می‌زند. در این وضعیت شما پوششی نیز نخواهید داشت. اگر قصد دارید در درجه سختی بالا این Heroic Action را به پایان برسانید روش زیر را پیشنهاد می‌کنیم، پس از کمی جابجا کردن یار خودی به یک سنگر بروید و از کمک‌های اولیه برای پر کردن خط سلامت خود استفاده کنید. این کار را مدام تکرار کنید تا سرباز مجروح را به مکانی امن برسانید. حتی بر روی درجه‎‌ی سختی Recruit نیز باید خط سلامتتان کاملا پر باشد.

 محاصره-شماره شش (هدف ماموریت: Capture the Mill )

درست پس از کشتن تک تیرانداز، به محل یک کارخانه که پر از دشمن است می‌رسید. به اولین خانه در سمت چپ بروید (کارخانه‌ی چوب بری).. در داخل آن یک سرباز خودی را می‌بینید که در محاصره‌‌ی دشمن گرفتار شده، نجاتش دهید.

مرحله 8

نجات-شماره هفت (هدف ماموریت: Eliminate MG Gunners )

در ابتدای مرحله، بالای تپه‌ای که تیربارچی‌ها در آن مستقر شده‌اند، بدنبال یک سرباز مجروح خودی بگردید و او را نجات دهید.

محاصره-شماره هفت (هدف ماموریت:  Disable the Tank)

پس از آنکه برای بار اول از ترمایت استفاده کردید قوای پشتیبانی دشمن از راه می‌رسند. سپس در انتهای منطقه و در یک پناهگاه موقعیت محاصره رخ می‌دهد. بهتر است که این اقدام قهرمانانه بر روی درجه‌های سختی آسان انجام شود چون تعداد دشمنان زیاد است و وقت کمی برای نجات یار خودی دارید.

مرحله 9

نجات-شماره هشت (هدف ماموریت: Form Up on the Center Lane)

پس از پرواز با هواپیما، باید از خطوط خود در مقابل دشمن دفاع کنید. در حین دفاع، هنگامی که تانک‌های خودی وارد صحنه می‌شوند یکی از یارانتان مجروح می‌شود. او کنار بقیه سربازان خودی است، (جناح شما در میدان نبرد). سرباز مجروح را به یک مکان امن منتقل کنید.

محاصره-شماره هشت (هدف ماموریت: Rally on Pierson)

این Heroic Action در انتهای مرحله اتفاق می‌افتد، یعنی بلافاصله پس از پرتاب نارنجک‌های علامت گذار به سمت 3 تانک دشمن و نابود شدنشان توسط بمب افکن‌ها. سپس جناح راست شما مورد حمله‌ی شدید قرار می‌گیرد. یک سرباز دشمن سعی دارد همرزم به زمین افتاده‌ی شما را بکشد (این سرباز را دقایقی پیش نجات دادید، نجات شماره هفت). سرباز دشمن را به سرعت بکشید. این کار را قبل از بالا رفتن از تپه انجام دهید. مکان دقیق سرباز خودی دقیقا همان جای قبلی در «نجات شماره هفت» است. این بار زمان کمتری دارید.

مرحله 10

نجات-شماره نه (هدف ماموریت: Ambush the German Transport)

با انجام این اقدام قهرمانانه تروفی I’ve Got You! را بدست خواهید آورد.       

در ابتدای مرحله، به محض حمله به کاروان آلمانی یکی از یاران شما در نزدیکی ماشین اول مجروح می‌شود (همان سربازی که از اسلحه‌ی آتش افکن استفاده می‌کند). این آخرین سربازی است که باید نجاتش دهید و به مکان امن منتقل کنید. با انجام این Heroic Action تروفی I’ve Got You را دریافت می‌کنید.

محاصره-شماره نه (هدف ماموریت: Reach the Tower)

پس از آنکه به صورت مخفیانه وارد پایگاه هوایی دشمن شدید، باید بر روی سقف بروید و پیرسون را پوشش دهید. سپس با پایین آمدن از سقف چند خانه‌ی قرمز روبروی خود مشاهده خواهید کرد (سرباز خانه‌ها). در اولین سرباز خانه یک Memento Collectible پیدا خواهید کرد. در نزدیکی ورودی ساختمان یک دشمن را مشاهده می‌کنید که به سمت سرباز خودی نشانه گرفته، او را از بین ببرید.

مرحله 11

اسیر گرفتن-شماره چهار (هدف ماموریت: Secure the Tower)

با انجام این اقدام قهرمانانه تروفی Quarter Given را دریافت می‌کنید.

در طبقه‌ی بالای اولین برج 4 دشمن وجود دارند. دو نفرشان را بکشید تا باقی اسلحه‌ی خود را روی زمین بیندازند و تسلیم شوند. با نشانه گرفتن بر روی چهارمی آخرین اقدام قهرمانانه‌ی اسیر گرفتن انجام شده و تروفی مربوط به آن را دریافت خواهید کرد.

محاصره-شماره ده (هدف ماموریت: Rally with your Squad)

با انجام این اقدام قهرمانانه تروفی “Rescuer” را دریافت خواهید کرد. پس از شلیک با اسلحه‌ی AA (که با آن به سمت هواپیماهای دشمن شلیک کردید) یک محاصره در سنگرهای سمت چپتان رخ می‌دهد. برای این Heroic Action زمان بسیار کمی دارید پس با سرعت به سنگرها حمله کنید و مواظب باشید که تیرتان به یار خودی اصابت نکند. این آخرین اقدام قهرمانانه‌ی محاصره است و با انجامش تروفی مربوطه را دریافت خواهید کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.