نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 06 شهریور 1396
ساعت 12:33

مروری بر بازی‌های معرفی شده در Gamescom 2017

5 از 5

نگاهی بر 10 بازی جدیدی که در رویداد گیمزکام 2017 معرفی شدند

دو روزی است که نمایشگاه گیمزکام 2017 به پایان رسیده است و تمامی کمپانی‌های حاضر در این رویداد، کنفرانس‌های خود را برگزار کردند و به پایان رساندند. اگر چه مثل سال‌های اخیر بازی مهمی در این نمایشگاه معرفی نشد و سوپرایزی نداشتیم، اما به هر حال تعدادی عناوین نسبتا خوب را شاهد بودیم که نمایش قابل‌قبولی داشتند. در بخش زیر می‌خواهیم مروری بر 10 بازی جدید این رویداد داشته باشیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.


 1- Age of Empires 4

Age of Empires 4

به شخصه حدس میزدم این بازی در گیمزکام 2017 بالاخره معرفی شود که همینطور هم شد! در بین نمایش ناامیدکننده مایکروسافت، این عنوان توانست تا حدودی شرایط را برای مایکروسافت بهتر کند. این بازی توسط استودیو Relic Entertainment ساخته می‌شود که در گذشته سابقه ساخت عناوینی مثل Warhammer 40K: Dawn of War و Company of Heroes را داشته است. هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از جزئیات این نسخه اعلام نشده است، اما به هر حال بر اساس تیزر منتشر شده می‌توان حدس زد که در این شماره هم ما شاهد نبردهای تاریخی و تمدن‌های مختلف خواهیم بود. نسخه چهارم این سری هم‌اکنون برای پلتفورم PC در درست ساخت است.


 2- BioMutant

biomutant

یکی از بهترین بازی‌های معرفی شده در گیمزکام امسال! پس از انتشار شایعات مختلف، بالاخره شرکت THQ Nordic با همکاری استودیو تازه تاسیس Experiment 101 (متشکل از سازندگان Just Cause و Mad Max) این عنوان را بصورت رسمی تایید کرد. این بازی در ژانر بازی‌های جهان‌باز با سبک Action RPG قرار می‌گیرد که در آن حیوانات شبیه انسان‌ها عمل و رفتار می‌کنند. همچنین اتفاقات این بازی در فضای پس‌آخرالزمانی رخ می‌دهد. در این عنوان دست بازیکنان به طور کامل باز گذاشته شده است و می‌توانید کارکتر و سلاح‌های خود را به دلخواه شخصی‌سازی کنید. BioMutant برای انتشار در سال 2018 برای PS4،XB1 و PC برنامه‌ریزی شده است.


 3- Jurassic World Evolution

jurassic world evolution

Jurassic World Evolution یکی از محدود بازی‌های خوب و برجسته کنفرانس مایکروسافت بود و قرار است یک بازی شبیه‌ساز درباره مدیریت پارک دایناسورها باشد! این عنوان توسط Frontier Developments ساخته خواهد شد که بیشتر به خاطر بازی‌هایی مثل Elite: Dangerous, Zoo Tycoon, Planet Coaster و Screamride شناخته شده است. علاوه بر ساخت پارک شخصی، بازیکنان می‌توانند درباره نمونه‌های مختلف موجودات جستجو و کاوش کنند و در جزیره به دنبال آن‌ها بگردند. Jurassic World Evolution در سال 2018 برای PS4,XB1 و PC روانه بازار خواهد شد.


 4- Anno 1800

Anno 1800

و بالاخره استودیو Blue Byte با یک نسخه جدید از سری Anno به میادین بازگشت! عنوان Anno 1800 در دوره «پس از عصر صنعتی» اتفاق خواهد افتاد که قادر هستید در این دنیا تجارت‌‌های مختلف انجام دهید و حتی با رقیبان خود مبارزه کنید. اطلاعات بسیار بسیار اندکی درباره این عنوان به بیرون درز کرده است، اما با این حال در حال حاضر استودیو Blue Byte  یک نظرسنجی را ایجاد کرده است که بازیکنان می‌توانند به شخصیتی که دوست دارند آن را در بازی نهایی ببینند، رای دهند. همانند نسخه‌های قبلی، در این شماره هم هدف اصلی شما مدیریت منابع، افزایش نفوذ خود و فتح تمامی منابع جهان خواهد بود. Anno 1800 در زمستان 2018 برای PC روانه بازار خواهد شد.


 5- Immortal: Unchained

immortalunchained

سری بازی‌های Souls را با مکانیک‌های یک بازی شوتر ترکیب کنید، نتیجه آن Immortal: Unchained خواهد بود! این بازی در ژانر اکشن نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند از انواع مختلف اسلحه‌ها استفاده کنند. در ادامه گفته شد که این عنوان داستان مرموزی خواهد داشت و سیستم ذخیره‌سازی آن همانند سری سولز (شبیه به بونفایر) است و پس از هر بار مردن یک چیزی را از دست خواهید داد. این بازی هم‌اکنون برای PS4,XB1 و PC در دست ساخت است و قرار است در نیمه دوم سال 2018 منتشر شود.


 6- Close to the Sun

Close to the Sun

بازی Close to the Sun یک بازی مستقل ترسناک است که ظاهرا در قرن 20 میلادی جریان دارد. بازیکنان در این عنوان، در نقش کارکتری با نام Rose قرار می‌گیرند و وظیفه دارند خواهر گمشده او را پیدا کنند. در طول این بازی شما فقط در یک کشتی حضور دارید که ترس و وحشت در همه جای آن آمیخته شده است. به نظر می‌رسد Close to the Sun بیشتر از اینکه یک محصول ترسناک باشد، یک عنوانی است که بازیکنان را مجبور می‌کند در این کشتی زنده بمانند و در آخر از آن فرار کنند. این بازی هم‌اکنون برای PC و سایر پلتفورم‌ها در دست ساخت است.


 7- Fear Effect Reinvented

Fear Effect Reinvented

مدتی بسیار زیادی از انتشار آخرین نسخه از سری Fear Effect می‌گذرد. استودیو Sushee مدتی است که در حال کار بر روی یک بازی استراتژِیک تاکتیکی با نام Fear Effect Sedna است که قرار است همین امسال روانه بازار شود. با توجه با این موضوع، معرفی نسخه ریمیک این سری تا حدی تعجب‌آور بود. در Fear Effect Reinvented ما شاهد بازگشت هانا و گروهش خواهیم بود و گفته شده که این عنوان از همان دوربین ثابت (با کمی تغییرات) و کنترل بهتر استفاده خواهد کرد. این عنوان در سال 2018 برای PS4،XB1 و PC عرضه خواهد شد.


 8- Attack on Titan 2

attack on titan 2

بالاخره شماره دوم بازی این انیمه هم معرفی شد! نسخه دوم این بازی همچنان از میراث شماره اول بهره خواهد برد و طبق گفته‌ها، در این نسخه هم ما شاهد یک بازی تماما اکشن خواهیم بود. همینطور مدتی قبل اعلام شده بود که داستان این عنوان همانند فصل دوم انیمه روایت خواهد شد. Koei Tecmo در آخر اعلام کرد که این بازی برای PS4 و XB1 منتشر خواهد شد و از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرد. باید در ماه‌های آینده منتظر اطلاعات بیشتری از این بازی باشیم.


 9- Phantom Doctrine

Phantom Doctrine

اگر از بازی‌هایی مثل XCOM یا Dawn of War لذت می‌برید، پس Phantom Doctrine برای شما ساخته شده است! شما وظیفه مدیریت یک سازمان جاسوسی با نام Cabal را بر عهده دارید که هدف آن‌ها جلوگیری از اجرایی شدن نقشه‌ای است که باعث ایجاد جنگ و درگیری بین رهبران جهان می‌شود. بازجویی کردن، مخفی‌کاری، هک‌کردن و ... از جمله کارهایی است که در این بازی انجام می‌دهید. Phantom Doctrine در سال 2018 برای PC روانه بازار خواهد شد.


 10- Dontnod’s New IP

Bandai Namco x Dontnod Entertainment Project

استودیو Dontnod Entertainment مدتی است که مشغول ساخت بازی Vampyr و Life is Strange 2 است. اما اخیرا اعلام شد که این استودیو برای ساخت یک عنوان جدید با شرکت باندای نامکو همکاری خواهد کرد. این بازی در سبک ماجراجویی قرار دارد و توسط تیم جداگانه‌ای که متشکل از سازندگان قدیمی Dontnod است، ساخته خواهد شد. هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از این عنوان به بیرون درز نکرده است و باید در سال 2018 منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.