نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 06 آذر 1396
ساعت 15:50

عکس‌های جدیدی از Star Citizen منتشر شد

0 از 5

سازندگان Star Citizen سفینه‌ی گشت زنی جدیدی را به بازیکنان معرفی کردند و همپنین مشخص شد که میزان کمک‌های مردمی به 166 میلیون دلار رسیده است

امروز Cloud Imperium Games از سفینه‌ی جدیدی که به ناوگان کشتی‌های فضایی عنوان Star Citizen اضافه خواهد شد رونمایی کرد. بازی Star Citizen یک شبیه ساز فضا است که در آینده عرضه خواهد شد.
سفینه‌ی جدید Aegis Dynamics Hammerhead نام دارد و در انتهای خبر تصاویری از آن را مشاهده خواهید کرد.
Hammerhead یک سفینه‌ی گشت زنی به طول 100 متر است و به انواع سلاح و موشک مجهز شده است. این سفینه 9 خدمه را حمل خواهد کرد و دارای 6 توپ دستی و دو توپ خودکار است. همچنین ردیفی از موشک‌اندازها نیز در بالای این توپ‌ها قرار گرفته‌اند. Hammerhead همانند دیگر کشتی‌های فضایی دیگر، از طریق واحد پول مجازی بازی قابل خریداری خواهد بود.
اگر شما نیز دلتان می‌خواهد که به این پروژه کمک کنید و آن را پیش از عرضه خریداری کنید باید بدانید که با قیمت بالایی روبرو خواهید شد! در حال حاضر با 550 دلار میتوان این بازی را پیش خرید کرد. باید ذکر کرد که بخش عظیمی از این مبلغ صرف کمک به سازندگان بازی خواهد شد که البته انجام این کار کاملا اختیاری است. سفینه‌ی Hammerhead را پس از عرضه‌ی بازی میتوان مانند بقیه‌ی کشتی‌ها با ارز مجازی بازی خریداری کرد.
در تصاویر شما تنها سفینه‌ی Hamerhead را مشاهده نخواهید کرد بلکه کشتی نجات Reclaimer و کشتی جنگی عظیم Javelin را نیز خواهید دید. Javelin دومین کشتی بزرگ بازی خواهد بود.
در خبری دیگر، کمک‌های مردمی به ای بازی به میزان 166 میلیون دلار رسیده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.