نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 دی 1399
ساعت 15:00

سری Nioh به دوره استراحت خودش رسیده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته کارگردان هر دو بازی در سری Nioh، این مجموعه حالا به نقطه ای رسیده که نیاز به استراحت پیدا کرده است.

از زمان اوج‌گیری عناوین Souls توسط فرام سافت‌ور، شرکت‌های مختلفی بودند که سعی کردند از فرمول‌های موفق RPG آن‌ها در ساخت بازی‌های خودشان استفاده کنند. همین برداشت‌ها، البته منجر به ساخته شدن تعدادی سری بازی محبوب نیز شد که حتی با بکارگیری المان‌های منحصر به فرد خودشان، این ژانر را بیش از پیش نیز گسترش دادند. یکی از این مجموعه‌ها، Nioh ساخته Team Ninja بود که از زمان عرضه اولین بازی با استقبال گسترده طرفداران و همچنین منتقدین مواجه بوده است. برای این بازی یک دنباله و البته تعدادی هم بسته الحاقی منتشر شد، و در مجموع یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای تیم نینجا نیز به حساب می‌آید.

پیرامون آینده سری، اخیرا Fumihiko Yasuda که کارگردانی هر دو بازی این مجموعه را برعهده داشته، در گفتگوی جالبی اشاره کرد که آن‌ها گرچه هنوز کار خود را با سری تمام نکردند، ولی احساس می‌کند که پس از حدود یک دهه کار روی این مجموعه، وقت آن رسیده تا کمی به آن استراحت بدهند. او همچنین اشاره کرده که در Team Ninja چندین پروژه دیگر نیز وجود دارند که از سال 2021 به بعد، فرایند تولید آن‌ها با تیم‌های کامل دنبال می‌شوند. او درنهایت در ارتباط با خودش نیز گفته که مایل است کمی در استایل بازیسازی خود تغییر ایجاد و روی پروژه‌های جدید نیز کار کند.

بازی Nioh درحال حاضر برای PS4 و PC و Nioh 2 نیز فعلا فقط در PS4 در دسترس است. گفتنی است که آخرین بسته الحاقی Nioh 2 نیز مدتی پیش رسما عرضه شد. تیم نینجا همچنین در ارتباط با Nioh 2، مدتی پیش عرضه برای PC و همچنین عرضه ریمستر از نسخه‌های کامل هر دو بازی در PS5 را برای سال 2021 تایید کرده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.