نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 دی 1399
ساعت 18:00

در سال 2021 خبرهای بیشتری از Final Fantasy 16 منتشر می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اظهارات جدید Naoki Yoshida، طرفداران بازی Final Fantasy 16 می‌توانند در سال 2021 منتظر چند مرحله انتشار خبر و اطلاعیه جدید باشند.

احتمالا جای هیچ گونه تردیدی نیست که جدیدترین عنوان از سری بازی‌های فاینال فانتزی یعنی Final Fantasy 16، در حال حاضر یکی از موردانتظارترین عناوین صنعت گیم محسوب می‌شود. این عنوان که به صورت انحصاری PS5 تایید شده، در حال حاضر مراحل توسعه خود را می‌گذراند و البته تاریخ عرضه آن نیز مشخص نیست. در ارتباط با این بازی، Naoki Yoshida تهیه‌کننده این پروژه که طرفداران او را به خاطر کارگردانی Final Fantasy 14 نیز می‌شناسند، در صحبت‌های جدید خود گفته که طرفداران در سال 2021، می‌توانند منتظر انتشار اخبار و اطلاعات گونانی باشند. به گفته او، در واقع طرفداران برای هر دو بازی Final Fantasy XIV و Final Fantasy XVI می‌توانند منتظر خبرهای جدید باشند.

همان‌طور که اشاره شد، Final Fantasy 16 در حال حاضر مراحل ساخت خود را می‌گذراند و برای عرضه انحصاری در PS5 تایید شده است. در زمان انتشار خبرهای اولیه درباره این بازی، اشاره شده بود که اسکوئر انیکس حدود چهار سال مشغول توسعه این پروژه بوده و به این ترتیب به نظر می‌رسد که زودتر از آنچه طرفداران تصور می‌کردند عرضه خواهد شد.

پیرامون عرضه Final Fantasy 16، تاکنون گرچه فقط به پلتفرم نسل نهمی پلی‌استیشن اشاره شده، ولی شایعاتی از عرضه آن به صورت انحصاری زماندار و یک ساله مطرح بود و حتی احتمال انتشار برای PC نیز داده شده است. در هر صورت همان‌طور که تهیه‌کننده پروژه وعده داده، انتظار می‌رود که بسیاری از این ابهامات در گزارش‌ها و خبرهای بعدی در سال 2021 پاسخ بگیرند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.