نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 اسفند 1401
ساعت 11:00

عرضه موفق Wo Long: Fallen Dynasty با 75000 بازیکن همزمان در استیم

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عناوین ژانر سولزبورن مدت‌هاست که به یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در میان بازیکنان تبدیل شده و بازی‌های موفق فرام‌سافتور، از جمله عرضه آخر آن‌ها Elden Ring که فروش میلیونی و تحسین‌های جهانی را در پی داشت می‌تواند درستی این ادعا را تایید کند. این سبک البته حالا توسط بسیاری دیگر از بازیسازان نیز مورد استفاده قرار گرفته و بازی‌های سولزبورن زیادی در بیرون از فرام‌سافتور نیز ساخته شده‌اند. یکی از این شرکت‌ها که این ترند را با عرضه عناوین سری Nioh دنبال کرد، شرکت Team Ninja بوده است. از این تیم، پس از مدت‌ها انتظار بازی ژانر سولزبورن Wo Long: Fallen Dynasty به تازگی منتشر شد و با توجه به یک گزارش، به نظر می رسد که لانچ بسیار موفقی نیز در استیم داشته است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty که همین دیروز منتشر شد، با توجه به گزارش SteamDB حالا مشخص شده که در همان روز اول عرضه موفق به ثبت 75٫906 بازیکن همزمان شده است. این یک آمار خیره‌کننده برای تیم نینجا است چون دو بازی قبلی شرکت یعنی Nioh در نقطه اوج موفق به جذب بیش از 10٫000 بازیکن همزمان و Nioh 2 نیز در نقطه اوج موفق به ثبت آمار بالای 41٫000 بازیکن شده بودند. این آمارها البته از طرفی شامل این شرایط نیز بودند که هر دو بازی Nioh و Nioh 2 با تاخیر نسبت به عرضه پلی‌استیشن و با فاصله برای PC عرضه شدند. این اتفاق البته در Wo Long: Fallen Dynasty تکرار نشد و بازی به صورت همزمان برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد.

نکته جالب دیگر این است که Wo Long: Fallen Dynasty از روز اول عرضه، به صورت رایگان در دسترس مشترکین Game Pass از جمله در پی‌سی نیز قرار داشت و همین موضوع نیز می‌تواند آمار استیم بازی را بیش از پیش درخشان جلوه دهد. بازی Wo Long: Fallen Dynasty درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.