نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 شهریور 1399
ساعت 15:00

مایکروسافت سرانجام از کنسول Xbox Series S رونمایی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار شایعات درباره لیک شدن مشخصات ظاهری و قیمت Xbox Series S، مایکروسافت حالا رسما این کنسول را تایید کرده است.

مایکروسافت اخیرا در حساب رسمی ایکس‌باکس در توییتر، طراحی ظاهری و قیمت نهایی کنسول دوم نسل نهمی خود یعنی Xbox Series S را به نمایش گذاشته است. این خبر، در ادامه شایعات و انتشار لیک‌ها و درزهای خبری پیاپی پیرامون این کنسول بوده است. براساس آنچه که در این پست و همچنین کاور همین خبر نیز دیده می‌شود، طراحی این کنسول با کنسول قدرتمندتر Xbox Series X تفاوت زیادی دارد، به رنگ سفید است و البته به گفته مایکروسافت، «کوچک‌ترین کنسول تاریخ ایکس‌باکس» نیز هست. شرکت ضمن تایید قیمت 299 دلاری، وعده داده که اطلاعات بیشتر از این کنسول به زودی منتشر می‌شود.

پیرامون این خبر، همان‌طور که گفته شد تاکنون درزهای خبری بسیار زیادی پیرامون مدل ارزان‌قیمت‌تر ایکس‌باکس در نسل نهم وجود داشت. این شایعات درنهایت به گزارش‌های یک روز اخیر منتهی شد که شامل تصاویر و قیمت کنسول می‌شد. به نظر می‌رسد که در این مقطع مایکروسافت درنهایت انتخابی جز تایید این کنسول نداشته است. در گزارش‌های تایید نشده اخیر، اشاره شده بود که Xbox Series S با قیمت 299 و Xbox Series X با قیمت 499 قرار است در روز 10 نوامبر (20 آبان) وارد بازار شود. تاکنون غیر از Xbox Series S و قیمت آن، اطلاعات دیگر توسط مایکروسافت تایید نشده، و انتظار می‌رود که پیرامون این موارد نیز شفاف‌سازی صورت بگیرد.

از نظر طراحی، این کنسول نه تنها کوچک‌تر از Xbox Series X، بلکه به گفته مایکروسافت از همه کنسول‌های بازی تاریخ شرکت نیز کوچک‌تر است. با توجه به تصویر، همچنین می‌توان تایید کرد که این ورژن به صورت کاملا بدون درایو دیسک‌خوان عرضه می‌شود. درنهایت برای مشخص شدن اطلاعات تکمیلی نظیر مشخصات سخت‌افزاری باید همچنان منتظر بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.