نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 شهریور 1399
ساعت 12:00

Streets of Rage 4 تاکنون بیش از ۱٫۵ میلیون دانلود داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در گزارش تازه Dotemu درباره عملکرد بازی Streets of Rage 4 این شرکت خبر از دانلود بیش از ۱٫۵ میلیونی آن توسط بازیکنان داده است.

عرضه چند ماه پیش بازی Streets of Rage 4، از سری بازی کلاسیک Streets of Rage که چند دهه قبل در میان گیمرها محبوبیت بالایی داشت، یکی از سورپرایزهای صنعت گیم در سال 2020 بود که اتفاقا با استبال خوبی هم در میان منتقدان مواجه شد. این استقبال در میان بازیکنان نیز وجود داشت و براساس گزارش‌های اولیه، Streets of Rage 4 فروش قدرتمندی را نیز تجربه کرده بود. در همین ارتباط، تهیه‌کننده اجرایی بازی یعنی Cyrille Imbert به تازگی گزارش جدیدی را منتشر کرده، و گفته که این بازی از زمان عرضه تا به حال بیش از ۱٫۵ میلیون مرتبه دانلود شده است. او در ادامه گفت:

ما از استقبال طرفداران از Streets of Rage 4 کاملا خوشحال هستیم. از همه آنها که خصوصا از روز اول از این بازی حمایت کردند تشکر می‌کنیم. در زمینه بروزرسانی‌های عرضه شده، اکثر ویژگی‌های جدید به شکلی بودند که ارزش تکرار بازی را بالا بردند و این خصوصا برای بازیکنانی که از ابتدا با ما بودند بیشتر مشخص بود. بروزرسانی‌ها و خبرهای بیشتری هم در راه هستند که در این زمینه باید بیشتر منتظر باشید.

در ارتباط با میزان فروش، شرکت البته گزارش جدیدی منتشر نکرده است. بازی Streets of Rage 4 در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.