نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 30 فروردين 1399
ساعت 12:00

بازی Streets of Rage 4 به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام استودیو Dotemu، چهارمین نسخه از سری کلاسیک Streets of Rage به زودی برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و پی‌سی منتشر می‌شود.

سری بازی‌های Streets of Rage یکی از مجموعه بازی‌های بسیار محبوب و کلاسیک محسوب می‌شود که البته برای چند دهه به دست فراموشی سپرده شده بود. با اعلام اخیر استودیو Dotemu، چهارمین نسخه این سری یعنی Streets of Rage 4 قرار است حدود دوهفته دیگر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی با قیمت ۲۵ دلار منتشر شود. لازم به ذکر است که اعلام این تاریخ، حدود یک هفته پس از لیک شدن موعد عرضه و از طریق انتشار تیزر رونمایی صورت گرفته است. شما می‌توانید این تیزر را از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

با توجه به تیزر رونمایی تاریخ عرضه، روند گیم‌پلی این بازی حالت کلاسیک و سنتی سری را حفظ کرده که می‌تواند جذابیت بالایی برای طرفداران قدیمی داشته باشد. به علاوه این بازی از حالت چندنفره با عنوان Battle Mode هم برخوردار است که در عناوین دوم و سوم نیز حالت مشابهی با این نام وجود داشت. در این ماد چندنفره، در مجموع ۸ لوکیشن قابل انتخاب وجود دارد که در دو حالت تیمی و رقابتی قابل تجربه است.

بازی Streets of Rage 4 قرار است در روز ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.