نویسنده: Sasan جمعه، 20 خرداد 1401
ساعت 08:15

بازگشت لاکپشت‌های نینجا به بازی‌های ویدئویی ناگهانی شد!

4 از 5

بازی ویدئویی جدید لاکپشت‌های نینجا که با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge  در همکاری مشترکی بین Dotemu و Tribute Games حدود یک سال پیش معرفی شد و چند دفعه‌ای زمان تقریبی انتشار آن به دلایل مختلفی به تعویق افتاد، بر اساس جدیدترین اعلام سازندگان قرار است به شکلی ناگهانی تنها شش روز دیگر در اختیار طرفداران قرار گیرد!

این نسخه جدید که با استفاده از طراحی بصری و گیم‌پلی مشابه با بازی‌های ویدئویی اقتباسی قدیمی این مجموعه که سه دهه قبل توسط Konami و با الهام مجموعه تلویزیونی دهه 1980 این فرنچایز ساخته شده بودند، در حال توسعه است در کنار بیدار کردن حس نوستالژی مخاطبان با توجه به تجارب قبلی سازندگان مرتبط در زنده کردن فرنچایزهای قدیمی و نوستالژی محوری چون Streets of Rage، Wonder Boy و ... و تولید پروژه‌های با رویکرد گذشته‌نگر (retro) موفق دیگر، در بین مخاطبانی که به دنبال یک محصول با کیفیت و متأثر از تولیدات قدیمی هستند، امیدواری بسیاری را برای داشتن یک تجربه جذاب ایجاد کرده است.

همان‌طور که اشاره شد Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge تنها شش روز دیگر و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و PC منتشر می‌شود.

Sasan | اخبار | 10/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.