نویسنده: Sasan پنج شنبه، 19 خرداد 1401
ساعت 23:16

تاریخ عرضه Evil West و Deliver Us Mars مشخص شد

5 از 5

در ماههای اخیر مخاطبان بازی‌های ویدئویی کم و بیش در حال سپری کردن مقطع ملال‌آوری هستند که نه تنها خبری از انتشار عناوین بزرگ و پرطرفدار نیست بلکه گهگاه با اخباری در رابطه به تاخیرهای طولانی برای عناوین مورد انتظار هم رو به رو می‌شویم. در این میان مطلع شدن از تاریخ رسمی عرضه دو بازی میان رده، آن هم در شرایطی که زمان زیادی به انتشار آن‌ها نمانده، کورسوی امیدی برای خروج از شرایط خسته‌کننده چند وقت اخیر را به وجود آورده است.

استودیوی Flying Wild Hog که در همین ماه‌های انگشت‌شماری که از سال 2022 گذشته، دو عنوان متفاوت Trek to Yomi و Shadow Warrior 3 را روانه بازار کرده، در بیست و نهم شهریور سومین ساخته خود با نام Evil West را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا به شکلی تقریباً بی‌رقیب پرکارترین استودیوی سال باشد. ساخته جدید این استودیوی در ژانر شوتر سوم شخص فضای هفت‌کیرکش‌های غرب وحشی را با‌ هیولاهای فانتزی ترکیب می‌کند و قرار است تجربه‌ای سراسر هیجان را به ارمغان بیاورد.

همچنین بازی Deliver Us Mars که دنباله بازی موفق Deliver Us the Moon خواهد بود، در تاریخ پنجم مهر ماه سال جاری مخاطبان را به سیاره سرخ همسایه یعنی مریخ می‌برد تا با قهرمان این عنوان، Kathy Johanson، در مأموریتی خطرناک که بقای سیاره زمین به آن وابسته است همراه شوند.  

Sasan | اخبار | 09/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.