نویسنده: Sasan جمعه، 20 خرداد 1401
ساعت 08:40

خبرهای تازه از فرنچایز The Last of Us

0 از 5

سری بازی‌های The Last of Us از نظر تجاری و هنری از موفق‌ترین و اسم و رسم‌دارترین عناوین موجود در صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آیند که البته به همین میزان هم به دلایل مختلفی، دشمنان قسم خورده بسیاری دارند! قسمت اول این فرنچایز که در سال 2013 برای کنسول پلی استیشن 3 به بازار آمد، تجربه‌ای به یادماندنی، هیجان‌انگیز و دراماتیک در دنیای نابود شده توسط شیوع یک ویروس زامبی‌ساز را به ارمغان آورده بود که این بازی یک سال بعد به همراه محتوای پس از عرضه Left Behind برای مخاطبان پلی استیشن 4 هم منتشر شد. این بازی که از این به بعد باید با نام The Last of Us Part I از آن یاد کنید قرار است با تغییرات گرافیکی تازه در یازدهم شهریور ماه سال جاری برای پلی استیشن 5 هم منتشر شود و در مدت زمانی بعد از این تاریخ مانند تعدادی دیگر از ساخته‌های بزرگ سونی در سال‌های اخیر از حالت انحصاری خارج شده و کاربران رایانه‌های شخصی هم می‌توانند برای اولین بار این اثر را تجربه کنند.

The Last of Us MP 06 09 22 1280x724

در خبری دیگر از نسخه آنلاین مجزای این فرنچایز با هم رونمایی شد. این محصول جدید که در ابتدای حیات خود قرار بود بخشی از پکیج The Last of Us Part II باشد به دلایل پشت پرده توسعه آن متوقف شد اما امروز مشخص شد که در زمانی نه چندان دور علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ای به شدت گسترش یافته از بخش آنلاین قسمت اول را تجربه کنند که ماجرایی تازه و غیرمرتبط به دو قسمت اصلی را در دل خود جا داده است. از جزئیات گیم‌پلی، زمان انتشار و پلتفرم‌های هدف در سال آینده رونمایی خواهد شد.

The Last of Us MP 06 09 22 1280x724

و در خبر پایانی تصویر تازه‌ای از سریال تلویزیونی اقتباس شده از The Last of Us را داریم که در کنار آن خبر رسیده که «تروی بیکر» و «اشلی جانسون» که در بازی ویدئویی صداپیشگی و موشن کپچر دو شخصیت اصلی را بر عهده داشتند، قرار است که در این سریال در قالب شخصیت‌هایی متفاوت حضور پیدا کنند. پخش این سریال از سال 2023 آغاز خواهد شد. 

Sasan | اخبار | 10/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.