نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 شهریور 1397
ساعت 15:00

بازی Streets Of Rage 4 معرفی شد

3 از 5

بعد از گذشت ۲۴ سال، سرانجام از نسخه چهارم مجموعه محبوب Streets Of Rage رونمایی شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت ناشر DotEmu بعد از گذشت تقریبا یک ربع قرن از عرضه بازی Streets of Rage 3، سرانجام از نسخه چهارم بازی Streets Of Rage یا همان «شورش در شهر» خودمان رونمایی کرد. این بازی توسط استودیو‌های لیزاردکیوب (Lizardcube)، سازنده بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap، و گارد کراش گیمز (Guard Crush Games)، سازنده بازی Streets of Fury، ساخته می‌شود و شامل ویژگی‌های مبارزه‌ای آرکید شرکت سگا در کنار مکانیک‌های جدید، یک داستان اورجینال و خیابان‌های پر از خشونت می‌شود. در کنار این ویژگی‌های جدید، بازی Streets of Rage 4 از تصاویر بصری کشیده شده توسط دست، همانند آنچه در نسخه باز‌سازی سال ۲۰۱۷ استودیو لیزاردکیوب یعنی Wonder Boy III: The Dragon's Trap مشاهده کردیم، تشکیل شده است.

بازی Streets of Rage 4 همچنین از بخش‌های رقابتی و تک‌نفره برخوردار است اما هنوز معلوم نیست که ویژگی Co-op آن به صورت آفلاین یا آنلاین یا حتی هر دو خواهد بود یا خیر. از طرفی دیگر شرکت DotEmu هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی را معرفی نکرده و تاریخ دقیق و مشخصی برای عرضه نسخه جدید مجموعه کلاسیک Streets of Rage اعلام نکرده است.

Streets of Rage 4 6

 عنوان Streets of Rage که با نام Bare Knuckles در کشور ژاپن و شورش در شهر در کشور ایران شناخته می‌شود، یک بازی نمایش از کنار و Beat-em-up است که اولین‌بار در سال ۱۹۹۱ میلادی برای پلتفرم Sega Genesis منتشر شد. این فرانچایز که توسط شرکت سگا توسعه یافته است، به عنوان یکی از بازی‌های کلاسیک دوبعدی Beat-em-up شناخته می‌شود که دارای مبارزاتی همانند عناوین Battletoads، Final Fight و Golden Axe است. آخرین نسخه از این مجموعه با نام Streets of Rage 3 برای کنسول Sega Genesis در دسترس قرار گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.