نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 شهریور 1397
ساعت 16:00

بازی Sekiro: Shadows Die Twice پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد داشت

0 از 5

به تازگی یکی از اعضای استودیو فرام سافت‌ور تایید کرده است که بازی Sekiro: Shadows Die Twice، پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد داشت.

اخیرا بسیاری از طرفداران، از امکان وجود ویژگی پرداخت‌های درون برنامه‌ای در عنوان جدید استودیو فرام سافت‌ور (FromSoftware) احساس نگرانی کرده‌اند. این نگرانی زمانی به وجود آمد که بازی در فروشگاه پلی‌استیشن بریتانیا لیست شد و پرداخت‌های درون برنامه‌ای به عنوان یکی از ویژگی‌های آن اعلام شد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نماینده روابط عمومی استودیو فرام سافت‌ور، در گفت‌و‌گو با وبسایت COGconnected تایید کرد که بازی به هیچ وجه پرداخت‌های درون برنامه‌ای (Microtransactions) نخواهد داشت. Wiebke Valentine گفت:

هیچ برنامه‌ای برای قرار دادن پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی Sekiro: Shadows Die Twice وجود ندارد.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice که به صورت رسمی در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در رویداد E3 2018 معرفی شد، جدیدترین محصول استودیو فرام سافتور محسوب می‌شود و توسط خالق بازی‌های Dark Souls و Bloodborne یعنی Hidetaka Miyazaki کارگردانی شده است. بازی دارای سبک اکشن و ماجراجویی با زاویه دوربین سوم شخص است و از المان‌های نقش آفرینی همانند دیگر دو بازی معروف دیگر استودیو، بهره می‌برد. در این عنوان، شما در قالب شخصیت یا پروتاگونیستی قرار خواهید گرفت که ماموریت دارد تا استاد خود و یک پادشاه جوان را نجات دهد و به دشمنانش طعم انتقام را بچشاند. شایان به ذکر است که شما برای کسب اطلاعات بیشتر از گیم‌پلی بازی می‌توانید تریلر گیم‌پلی رسمی اخیرا آن را که در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ منتشر شده، مشاهده کنید.

 بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین‌ماه ۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و همچنین، دارای یک نسخه مخصوص کالکتور‌ها خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.