نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 01 شهریور 1397
ساعت 17:00

اولین گیم‌پلی رسمی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

5 از 5

شرکت اکتیویژن اولین ویدیو گیم‌پلی رسمی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice را در گیمزکام ۲۰۱۸ منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اکتیویژن (Activision) سرانجام اولین ویدیو گیم‌پلی رسمی از عنوان اکشن جدید استودیو توسعه دهنده فرام سافتور (FromSoftware) یعنی Sekiro: Shadows Die Twice را منتشر کرد. در بخش‌های زیادی از این ویدیو سعی شده است که جنبه‌های جدید بازی Sekiro و تفاوت‌های آن با سایر بازی‌های گذشته FromSoftware، که پیش از این سازندگان نیز درباره‌اش صحبت کرده بودند، بنمایش گذاشته شود.

همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، پریدن بر روی سطوح مختلف و رفتن به مکان‌های بلند با استفاده از ابزار بکار رفته در دست چپ شخصیت اصلی و همچنین احیای دوباره پس ازمرگ، تفاوت بزرگی را با آثار قبلی استودیو بنمایش می‌گذارد و عمق جدیدی را به گیم‌پلی و نحوه برنامه‌ریزی برای مبارزات اضافه می‌کند. این ویدیو همچنین به نمایش قابلیت استفاده از مخفی کاری برای از پای در آوردن دشمنان می‌پردازد؛ گویا روند پیشرفت شما در بازی، به استفاده از این المان بسیار بستگی دارد. از طرفی دیگر در این ویدیو، شما با سبک جدید مبارزات آشنا می‌شوید که دارای المان‌های جدید است. لازم به بیان است که تصاویر موجود در این ویدیو از نسخه دمو بازی Sekiro: Shadows Die Twice گرفته شده که بازیکنان حاضر در پنل اکتیویژن در گیمز‌کام ۲۰۱۸ فرصت تجربه‌اش را دارند. در ادامه شما می‌توانید این گیم‌پلی رسمی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

بازی Sekiro: Shadows Die Twice که به صورت رسمی در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در رویداد E3 2018 معرفی شد، جدیدترین محصول استودیو فرام سافتور محسوب می‌شود و توسط خالق بازی‌های Dark Souls و Bloodborne یعنی Hidetaka Miyazaki کارگردانی شده است. بازی دارای سبک اکشن و ماجراجویی با زاویه دوربین سوم شخص است و از المان‌های نقش آفرینی همانند دیگر دو بازی معروف دیگر استودیو، بهره می‌برد. در این عنوان، شما در قالب شخصیت یا پروتاگونیستی قرار خواهید گرفت که ماموریت دارد تا استاد خود و یک پادشاه جوان را نجات دهد و به دشمنانش طعم انتقام را بچشاند. بازی در تاریخ دوم فروردین‌ماه ۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و همچنین، دارای یک نسخه مخصوص کالکتور‌ها خواهد بود.د.
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.