نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 07 فروردين 1399
ساعت 15:00

سازنده موسیقی متن Sekiro برای بازی Elden Ring نیز بازمی‌گردد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازنده موسیقی متن قدیمی استودیو FromSoftware، همین وظیفه را یک بار دیگر در Elden Ring نیز برعهده دارد.

استودیو خوشنام و صاحب‌سبک FromSoftware، چند ماه پیش و در جریان E3 2019 از پروژه بعدی خود «Elden Ring» که با همکاری رمان‌نویس شهیر آمریکایی یعنی George R. R. Martin ساخته می‌شود پرده برداری کرد. از آن زمان تاکنون، فرام‌سافتور گرچه خبرهای جسته و گریخته‌ای را درباره بازی منتشر کرده، ولی طرفداران هنوز شاهد گیم‌پلی این بازی نبودند و اگر برخی منابع غیر رسمی ملاک قرار بگیرند، روند ساخت این بازی هنوز به مدت زمان بیشتری نیاز دارد و انتظارات احتمالا طولانی خواهد بود. پیرامون این پروژه، اخیرا Yuka Kitamura که وظیفه ساخت موسیقی متن بسیاری از بازی‌های فرام‌سافتور، نظیر Sekiro: Shadows Die Twice و Dark Souls 3 را برعهده داشته، تایید کرده که همین کار را در بازی Elden Ring نیز انجام می‌دهد.

Yuka Kitamura اخیرا از طریق صفحه رسمی توییتری خود، در پاسخ به سوالی مرتبط گفته که بار دیگر با فرام‌سافتور این بار در بازی Elden Ring همکاری خواهد داشت. او البته مشخص نکرده که مشابه Sekiro: Shadows Die Twice و Dark Souls 3، سازنده اصلی موسیقی متن خواهد بود یا مثل پروژه Bloodborne به عنوان یکی از اعضای تیم موسیقی با این تیم همکاری می‌کند.

همان طور که اشاره شد تاکنون گیم‌پلی از بازی Elden Ring به نمایش درنیامده، و این بازی صرفا از طریق یک تیزر کوتاه در E3 2019 معرفی شد. با توجه به این موارد، هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای بازی اعلام نشده، ولی عرضه آن برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تایید شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.