نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 07 فروردين 1399
ساعت 12:00

چهارمین بازی وعده داده شده PlatinumGames هفته آینده معرفی می‌شود

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به تغییرات تازه وب‌سایت Platinum 4، تاریخ معرفی چهارمین و آخرین بازی وعده داده شده پلاتینیوم‌گیمز مشخص شد.

استودیو ژاپنی PlatinumGames، یکی از پرکارترین تیم‌های بازی‌سازی در طول یک دهه گذشته بوده و با توجه به منابع مالی جدیدی که دریافت کرده، حالا در مسیری متفاوت یعنی بزرگ‌تر کردن مجموعه خود و همچنین توانایی انتشار عناوین خود به شکل مستقل و بدون نیاز به ناشرین بیرونی حرکت می‌کند. با در نظر گرفتن این تحولات بزرگ در داخل استودیو، آن‌ها چند ماه پیش اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت جدیدی به نام Platinum 4 کردند که به منظور معرفی چهار پروژه جدیدی بود که قرار است توسط استودیو تولید شود. درحالی که تاکنون سه بازی از چهار بازی وعده داده شده معرفی شده است، تغییرات اخیر وب‌سایت از معرفی بازی چهارم در روز ۱ آوریل (۱۳ فروردین) پرده برمی‌دارد.

نکته جالب درباره این تاریخ معرفی شده، این است که روز ۱ آوریل مصادف با ۱۳ فروردین، روز April Fools یا همان دروغ سیزده نیز هست و به این ترتیب احتمال شوخی بودن این تاریخ برای معرفی بازی چهارم وجود دارد. با این حال ممکن است این یک مورد اتفاقی هم باشد و در این روز، پلاتینیوم گیمز واقعا از بازی چهارم وب‌سایت Platinum 4 رونمایی کند. پیش از این هیدکی کامیا گفته بود که این «یک عنوان دلپذیر» است و طرفداران باید منتظر شنیدن خبر آن باشند.

پس از راه‌اندازی وب‌سایت Platinum 4، اولین بازی معرفی شده The Wonderful 101 Remastered بود که هزینه ساخت آن در یک کمپین Kickstarter تامین شد. بازی دوم Project G.G به عنوان اولین بازی تماما متعلق به پلاتینیوم‌گیمز است که این شرکت آن را تولید و توزیع خواهد کرد. بازی سوم، یک عنوان جدید و صرفا آنلاین است که در تیم جدید استودیو در توکیو ساخته می‌شود. لازم به ذکر است که استودیو غیر از این چهار بازی روی دو پروژه فعال و با عرضه نزدیک‌تر یعنی بازی انحصاری نینتندو سوییچ Bayonetta 3 و همچنین Babylon’s Fall که قرار است توسط اسکوئر انیکس برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 عرضه شود نیز کار می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.