نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 مهر 1399
ساعت 12:00

عرضه بازی NieR: Automata از 4٫85 میلیون نسخه عبور کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته PlatinumGames، مجموع فروش دیجیتال و عرضه جهانی بازی NieR: Automata حالا از 4٫85 میلیون نسخه عبور کرده است.

در جریان رویداد دیجیتالی اسکوئر انیکس در TGS 2020، پلاتینیوم‌گیمز تایید کرد که بازی NieR: Automata همچنان روند فروش خوب خودش را پشت سر می‌گذارد و حالا در یک خبر مهم برای استودیو و طرفداران، این بازی اخیرا موفق شده تا مجموع فروش دیجیتال و عرضه جهانی خودش را به بیش از 4٫85 میلیون نسخه برساند. آخرین آمار این بازی که شش ماه پیش در مارس اعلام شده بود، آمار 4٫5 میلیون نسخه‌ای را نشان می‌داد.

لازم به ذکر است که آمار فروش نزدیک به 5 میلیون برای بازی که اولین بار در سال 2017 و توسط یک استودیو مستقل ساخته شده، فوق‌العاده به نظر می‌رسد؛ خصوصا با در نظر گرفتن استقبال بالای طرفداران، قطعا این یک خبر خوشحال‌کننده محسوب می‌شود. داستان این بازی به آینده دور مربوط است، زمانی که موجودات فضایی و ماشین‌ها روی زمین فرمانروایی می‌کنند و پس از تقریبا انقراض انسان‌ها، باقی‌ماندگان حالا در کره ماه پناه گرفتند. بازیکن در این بازی داستان دو اندروید ساخت انسان‌ها یعنی 2B و 9S را برای پس گرفتن زمین از این موجودات و ماشین‌ها دنبال می‌کند.

گفتنی است که این بازی در زمان عرضه با استقبال بسیار عالی منتقدین نیز مواجه شد و علیرغم عرضه اولیه PS4 و PC، از سال 2018 به Xbox One هم راه پیدا کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.