نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 18 دی 1402
ساعت 12:30

تعداد بازیکنان همزمان Elden Ring در استیم بار دیگر افزایش یافت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ظاهراً بازی Elden Ring همچنان و حدود ۲ سال بعد از عرضه، با محبوبیت قابل توجهی در استیم مواجه است.

این بازی که در یکی از تخفیف‌های بزرگ استیم بار دیگر به لیست پرفروش‌ترین بازی‌های این فروشگاه دیجیتال راه پیدا کرده بود، حالا از نظر تعداد بازیکنان همزمان نیز بار دیگر قدرتمند ظاهر شده است. از آن‌جایی که شایعاتی درباره‌ی عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی بازی الدن رینگ با نام «Shadow of the Erdtree» در ماه فوریه ۲۰۲۴ به گوش می‌رسد، هیجان و انتظار بازیکنان برای این عنوان نیز به سطح جدیدی رسیده و بسیاری از علاقه‌مندان در انتظار به سر می‌برند.

از اواخر دسامبر سال ۲۰۲۳ و در طی هفته‌ی اول ژانویه ۲۰۲۴، بازی Elden Ring با رشد پیوسته و خوبی در استیم روبه‌رو بوده و حتی توانسته به بیش از ۹۰ هزار بازیکن همزمان دست پیدا کند. در زمان نگارش این متن نیز حدود ۷۰ هزار نفر در حال تجربه‌ی این بازی در استیم هستند. تعداد بازیکنان همزمان الدن رینگ بعد از تخفیف زمستانی استیم تقریباً دو برابر بیشتر از گذشته شده و انتظاراتی که از بسته‌ی الحاقی بزرگ این بازی می‌رود، بخشی از این رشد را به خود اختصاص داده است. قبل از تخفیف زمستانی استیم، بیشترین تعداد بازیکنان همزمان الدن رینگ طی چند وقت اخیر در محدوده‌ی ۳۰ تا ۴۵ هزار بازیکن همزمان قرار داشت اما کاهش قیمت این بازی توانسته تأثیر مثبتی بر روی محبوبیت آن در استیم و فروش کلی آن بگذارد.

بازی Elden Ring

بازی Elden Ring در حال حاضر جزو ۱۵ بازی استیم با بیشترین تعداد بازیکن است که از عناوین بزرگ و جدیدتر دیگری مانند بازی Starfield و Overwatch نیز پیشی گرفته و دو سال بعد از عرضه، به موفقیت چشمگیر خود ادامه می‌دهد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.