نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 17 دی 1402
ساعت 20:45

دموی رایگان Tekken 8 بر فروش بازی تأثیر مثبتی گذاشته است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که دموی رایگان بازی Tekken 8 برای باندای نامکو (Bandai Namco) موفقیت‌آمیز بوده و باعث افزایش فروش این بازی مبارزه‌ای شده است.

این دمو که سه هفته پیش برای کاربران پلی استیشن ۵ در دسترس قرار گرفته بود و یک هفته بعد از آن نیز برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر منتشر شد، توانسته نظر مثبت بازیکنان را به سمت خود جلب کند. واکنش بازیکنان به این دموی رایگان به شکلی بوده که بسیاری از بازیکنان نسخه‌ی آزمایشی بازی Tekken 8، تشویق به پیش‌خرید کردن نسخه‌ی اصلی آن شدند و میزان فروش این بازی از آن زمان تاکنون رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

کاتسوهیرو هارادا در مقام کارگردان و تهیه‌کننده‌ی بازی Tekken 8 اخیراً با توییت جدیدی به تأیید این موضوع پرداخت و اعلام کرد که آمار پیش‌فروش این بازی به‌لطف دموی رایگان آن به‌طور پیوسته در حال افزایش است و این نسخه موفق شده تا از «بازخورد بسیار مثبتی» برخوردار شود. هارادا همچنین تأیید کرد که مشکلاتی که بازیکنان در دموی رایگان Tekken 8 به آن‌ها برخورده‌اند در نسخه‌ی نهایی بازی برطرف خواهند شد و تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی به گزارشات بازیکنان این نسخه‌ی آزمایشی توجه‌ی ویژه‌ای نشان می‌دهد.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. در صورتی که قصد تجربه‌ی بازی با کامپیوتر را دارید، کمپانی باندای نامکو چند وقت پیش از حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی نیز رونمایی کرده بود که برای آشنایی با آن‌ها می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.