نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 03 آذر 1402
ساعت 14:30

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Tekken 8 مشخص شد

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Tekken 8 سرانجام اعلام شد و علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌ی بهتری از مشخصاتی که برای تجربه‌ی این بازی در رایانه‌های شخصی لازم است، به‌دست آورند.

کمپانی Bandai Namco که وظیفه‌ی انتشار جدیدترین قسمت این سری بازی مبارزه‌ای محبوب را برعهده دارد، سیستم مورد نیاز بازی Tekken 8 را در فروشگاه استیم این عنوان مشخص کرد و این‌طور که به نظر می‌رسد، با سیستم کمی قوی‌تری نسبت به نسخه‌ی آزمایشی بازی که پیش از این در دسترس قرار گرفته بود روبه‌رو هستیم. علاوه بر سیستم‌عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ و بهره‌مندی از دایرکت‌ایکس ۱۲ (DirectX 12)، بازیکنان به بیش از ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز احتیاج خواهند داشت. در حال حاضر به حافظه‌ی SSD برای اجرای این بازی نیازی نیست اما این مورد می‌تواند در آینده تغییر پیدا کند.

برای اجرای مناسب بازی Tekken 8 در کامپیوتر حداقل به یک پردازنده‌ی اینتل Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600 نیاز خواهید داشت و داشتن حداقل ۸ گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا Nvidia GeForce GTX 1050Ti یا AMD Radeon R9 380X برای بازی کردن جدیدترین قسمت سری Tekken الزامی است. سیستم پیشنهادی این عنوان نیز شامل یک پردازنده‌ی اینتل Core i7-7700K یا AMD Ryzen 5 2600، کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2070 یا Radeon RX 5700 XT و ۱۶ گیگابایت رم می‌شود.

سیستم مورد نیاز بازی Tekken 8

به این نکته نیز باید توجه داشت که به صورت پیش‌فرض، حالت «FPS: Stable Over 60» در تنظیمات این بازی فعال است. سایر برنامه‌های در حال اجرای سیستم‌عامل ویندوز در پس‌زمینه هم می‌توانند بر عملکرد فنی این بازی مورد انتظار تأثیر بگذارند، اما هنوز معلوم نیست که دقیقاً چه تنظیمات گرافیکی‌ای برای اجرای بازی در هر رزولوشن و نرخ فریم ایده‌آل محسوب می‌شود.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.