نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 03 آذر 1402
ساعت 13:30

یوبیسافت در جریان گیم‌پلی بازی‌هایش تبلیغات جدیدی گنجانده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت تبلیغاتی از تخفیفات جمعه‌ی سیاه (بلک فرایدی) بازی‌هایش را در جریان گیم‌پلی عناوین قبلی خود به بازیکنان نشان داده است.

تبلیغ کردن بازی‌ها و محتواهای جدید برای ناشری مانند یوبی‌سافت آن‌قدرها دور از انتظار نیست و این کمپانی پیش از این نیز دست به انجام چنین اقدامی زده بود. به طور مثال، با اجرای بازی اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhalla)، بازیکنان در منوی بازی با چندین و چند تبلیغ محتوای اختصاصی و بسته‌های الحاقی آن مواجه می‌شدند و صفحه پر از کادرهایی بود که بازیکنان را به خرید محتوای بیشتر مرتبط با بازی تشویق می‌کرد. با این وجود، مشاهده‌ی تبلیغ بازی دیگری در هنگام گیم‌پلی و وقتی که در بازی غوطه‌ور شده‌اید، با تبلیغات قبلی یوبی‌سافت تفاوت واضحی دارد.

یکی از کاربران سایت ردیت (Reddit) با نام «triddell24» به‌تازگی ویدیوی جدیدی را در این وب‌سایت به اشتراک گذاشته است که در آن، شاهد ظاهر شدن تبلیغاتی هنگام بازی کردن عنوان اساسینز کرید آدیسی (Assassin’s Creed Odyssey) در کنسول ایکس‌باکس هستیم. این بازیکن وقتی که اقدام به باز کردن نقشه‌ی بازی کرد، با تبلیغی از تخفیف ۲۰ درصدی بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) مواجه شد. سایر بازیکنان در همین پست به تأیید این ویدیو پرداختند و اذعان داشتند که چنین اتفاقی برای آن‌ها نیز پیش آمده است و یوبی‌سافت بازی‌های دیگر خود را در جریان عناوین سابقش تبلیغ می‌کند. با توجه به نمادی که برای لود شدن و بارگذاری این تبلیغ به کار رفته و دکمه‌هایی که پایین آن مشاهده می‌شود، می‌توان به‌راحتی گفت که این اقدام از طرف خود کمپانی یوبی‌سافت صورت گرفته و مایکروسافت نقشی در آن نداشته است.

این ناشر فرانسوی هنوز در این زمینه حرفی نزده و خبر نداریم که آیا این تبلیغات جدید به دلیل بروز مشکل خاصی برای بازیکنان نمایش داده شده، یا این نوع تبلیغات در واقع جایی در میان برنامه‌های بلندمدت یوبی‌سافت برای آینده دارند و شاهد موارد مشابه بیشتری خواهیم بود.

بازی Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.