نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 مرداد 1402 - 09:00
0 از 5

به نظر می رسد شش شخصیت رونمایی نشده Tekken 8 افشا شدند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یکی از موردانتظارترین بازی‌های ژانر مبارزه‌ای یا فایتینگ، Tekken 8 است که طبق وعده سازندگان آن در Bandai Namco قرار است در زمان لانچ بسیار بزرگ‌تر از بازی قبلی این سری باشد. این شرکت تاکنون بسیاری از شخصیت‌ها و مبارزان قابل انتخاب در بازی جدید را رونمایی کرده، که انتظار می‌رود به تدریج و تا زمان عرضه رسمی، شخصیت‌های دیگری هم رونمایی شوند.

پیرامون این بازی، سازندگان از هفته گذشته دوره تست محدود و بسته بازی را برای داوطلبان و از طریق PS5 شروع کردند که این امکان اخیرا برای داوطلبان Xbox و PC هم فراهم شده است. با توجه به همین موضوع، اخیرا کاربران بازی در پی‌سی با روش‌های دیتاماینینگ ظاهرا موفق شدند تا تعدادی از شخصیت‌های هنوز معرفی نشده بازی را کشف کنند. با توجه به اطلاعاتی که این کاربران در Reddit منتشر کردند، تعدادی شخصیت از جمله Paul Phoenix، Marshall Law، King، Claudio Serafino، Lars Alexandersson و Leroy Smith دیده شده‌اند که البته قبلا رونمایی شده بودند. با این حال در اینجا شش شخصیت هنوز معرفی نشده دیگری هم ظاهرا کشف شده که به Shaheen، Raven، Zafina، Yoshimitsu، Steve Fox و Alisa Bosconovitch اشاره می‌کند.

لازم به ذکر است که باندای نامکو تاکنون مبارزهای حاضر در بازی جدید را به صورت اختصاصی معرفی کرده و باید دید که حضور این کاراکترها در بازی جدید، که البته در عناوین قبل نیز حضور داشتند تایید می‌شود یا خیر. بازی Tekken 8 درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دست ساخت است و هنوز تاریخ عرضه رسمی آن اعلام نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.