نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 مرداد 1402 - 11:00
0 از 5

ظاهرا لوگوی جدیدی برای Red Dead Redemption Remaster کشف شده است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ در طول چند هفته گذشته، چند گزارش تاییدنشده و غیررسمی پیاپی اما از جانب اینسایدرهای باسابقه‌ای منتشر شده بود، که فاش می‌کرد راک‌استار مشغول آماده‌سازی برای رونمایی از بازی ریمستر شده Red Dead Redemption برای کنسول‌های جدید و احتمالا پی‌سی است. در این زمینه خبرهای رده بندی سنی جدیدی از بازی در کره جنوبی و بروزرسانی آیکون‌های تروفی های Social Club بازی این امیدواری را در طرفداران ایجاد کرد که خبرها پیرامون Red Dead Redemption Remastered جدی هستند. پیرامون همین موضوع، اخیرا یک گزارش غیررسمی دیگر نیز منتشر شده است.

اینسایدر شناخته شده راک‌استار یعنی Tez2، اخیرا در صفحه توییتری خود اعلام کرده که لوگوی جدیدی از بازی Red Dead Redemption در وب‌سایت رسمی راک‌استار پیدا کرده که عبارت Rockstar Games Presents هم در آن وجود دارد. جالب توجه است که این فایل ظاهرا با اسم RDR1RSP در وب‌سایت قرار گرفته که به گفته Tez2 می‌تواند به معنی RDR1 Remaster SP باشد. به هر ترتیب این لوگو اگر صحت داشته باشد قطعا جدید است. عبارت Rockstar Games Presents در لوگوی بازی در دوره Xbox 360 و PS3 وجود نداشت. همچنین در لوگوی جدید از سمبل علامت‌تجاری "ثبت‌شده" یعنی ® استفاده شده، حال اینکه در نسخه سال 2010 بازی صرفا از سمبل نشان‌تجاری یا ™ استفاده شده بود. شما در ادامه لوگویی که توسط این اینسایدر به اشتراک گذاشته شده را مشاهده می‌کنید.

red dead redemption rockstar presents ver

همان‌طور که اشاره شد، این خبر به صورت غیررسمی منتشر شده و راک‌استار هم واکنشی به آن نشان نداده است؛ با این حال می‌تواند طرفداران را به عنوان یک سرنخ دیگر تا موعد رونمایی از این بازی احتمالی امیدوار نگه دارد. با توجه به برخی گزارش‌ها، راک‌استار این عنوان را در ماه آینده میلادی یعنی آگوست رونمایی می‌کند. در این ماه البته رویداد خبری Gamescom نیز برگزار خواهد شد و باید دید که این شایعات درنهایت تایید می‌شوند یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.