نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 مرداد 1402 - 09:00
0 از 5

ظاهرا دنباله بازی Immortals Fenyx Rising لغو شده است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش تازه فاش می‌کند که نسخه بعدی/یا فرعی که پیش از این به عنوان دنباله بازی Immortals Fenyx Rising در نظر گرفته شده بود، به تازگی لغو شده است. این گزارش که اولین بار توسط VGC و به نقل از منابع مطلع نوشته شده، ادامه داده که بازی جدید در مراحل اولیه تولید قرار داشته که درنهایت توسط مدیران ارشد شرکت، و به دلیل چالش‌های معمول پیرامون پایه‌گذاری فرنچایزهای جدید لغو شده است.

پیش از این گزارش‌هایی درباره احتمال ساخت بازی بعدی Immortals Fenyx Rising با محوریت جزایر و فرهنگ هاوایی منتشر شده بود. این بازی ظاهرا برای عرضه سال 2025 در نظر گرفته شده بوده اما اخیرا توسط مدیران ارشد یوبی‌سافت کنار گذاشته شده است. با توجه به گزارش جدید یوبی‌سافت درحال حاضر تمرکز روی برندهای مشهور و محبوب‌تر را در اولویت قرار داده است. طبق گزارش VGC، اکثر آمار فروش بازی Immortals Fenyx Rising مربوط به دوره‌هایی بوده که بازی با تخفیف عرضه شده و اینکه حتی همین آمار هم 70 درصد پایین‌تر از عملکرد فروش Assassin’s Creed Valhalla تنها در اروپا بوده است. گفتنی است که در صورت صحت این آمارها، به نظر می‌رسد که تصمیم شرکت از نظر تجاری و مالی منطقی بوده و یوبی‌سافت قبلا هم سابقه لغو کردن برخی پروژه‌ها به دلایل مشابه را داشته است.

با در نظر گرفتن اینکه سری Assassin’s Creed موفق‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایز یوبی‌سافت محسوب می‌شود، شرکت عمده منابع خود را به آن سمت هدایت کرده و قبلا هم شاهد معرفی چندین بازی جدید از این سری بودیم. نزدیک‌ترین بازی در صف عرضه این سری Assassin’s Creed Mirage است که در اوایل پاییز پیش رو عرضه می‌شود. جدای از آن بازی، عناوین دیگر نظیر Assassin’s Creed Codename RED و Assassin’s Creed Codename HEXE هم قبلا تایید شده بودند. همچنین بازی موبایل Assassin’s Creed Codename JADE و بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus VR نیز در این رابطه از قبل معرفی شده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.