نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 مرداد 1402 - 09:00
0 از 5

اینسامنیاک ظاهرا ساخت سومین بازی بزرگ خود را نیز دنبال می کند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک گیمز از دیرباز یکی از پرکارترین و سخت‌کوش‌ترین استودیوهای بازی‌سازی در صنعت گیم بوده و این موضوع خصوصا از زمان تصاحب شرکت توسط پلی‌استیشن نیز به خوبی مشهود بوده است. آن‌ها در کم‌تر از سه سال از عرضه PS5، بازی‌های Marvel's Spider-Man: Miles Morales، نسخه ریمستر Marvel's Spider-Man، نسخه جدید سری رچت یعنی Ratchet & Clank: Rift Apart را عرضه کردند و تا چند ماه دیگر نیز بازی Marvel's Spider-Man 2 را در صف عرضه دارند. جدای از این بازی، شرکت به صورت همزمان روی ساخت بازی Marvel’s Wolverine نیز کار می‌کند. با توجه به یک گزارش تازه، اینسامنیاک ظاهرا به شکل همزمان مشغول کار روی پروژه سوم نیز هست.

گزارش جدید براساس پست یک کاربر توییتر به نام Dream_WaIker است که ظاهرا کلیپی از یک سمینار در دانشگاه Full Sail را پخش می‌کند. در این کلیپ یکی از بازیسازان اینسامنیاک یعنی Erin Eberhardt تایید می‌کند که مسئولیت ساخت پروژه AAA و بزرگ جدیدی را برعهده گرفته که این بازی هنوز رونمایی نشده است. در این زمینه البته باید توجه داشت که گزارش اولیه به صورت تایید نشده مطرح شده است، و حتی در صورت صحت نیز بایستی منتظر تایید رسمی توسط اینسامنیاک باشیم. گفتنی است که در صنعت گیم پروژه‌های زیادی ممکن است هرگز به خط پایان نرسند و در این رابطه حتی پروژه‌های تایید و رونمایی شده نیز سابقه لغو شدن دارند.

در رابطه با پروژه و بازی جدید، پیش از این نیز گزارش‌های غیررسمی وجود داشت که اینسامنیاک قصد ساخت بازی چندنفره را دارد و ممکن است پروژه مورد اشاره نیز مربوط به همین بازی باشد. گفتنی است که این استودیو قبلا نیز در سری Ratchet and Clank یا Resistance سابقه ساخت بازی‌های چندنفره را داشته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.