نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 تیر 1402 - 11:00
0 از 5

ظاهرا تروفی های Social Club بازی Red Dead Redemption بروز شده است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار خبری در ارتباط با دریافت رده‌بندی سنی جدید بازی Red Dead Redemption در کشور کره جنوبی، اخیرا یک گزارش دیگر باعث شده تا مجددا بحث احتمال عرضه مجدد یا ریمستر این عنوان برای کنسول‌های جدید و پی‌سی جدی شود. گفتنی است که Red Dead Redemption اولین بار در سال 2010 برای PS3 و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به عدم عرضه در پی‌سی و کنسول‌های جدیدتر، تجربه آن عملا محدود به نسل هفتم کنسول‌های بازی باقی مانده است.

با توجه به یک گزارش جدید که اولین بار توسط یک کاربر توییتری مطرح و سپس حذف شد، لیست تروفی‌های بازی Red Dead Redemption در Social Club بروزرسانی تازه‌ای دریافت کرده و کیفیت علامت‌ها و نشان تروفی‌ها شفاف‌تر شده‌اند. گفتنی است که این توییت درحال حاضر حذف شده، ولی کاربران در Reddit موفق شدند تصویر مربوط را برداشته و درباره آن بحث کنند. شما در ادامه تصویر را مشاهده می‌کنید.

rdr social club trophies

لازم به ذکر است که این خبر در کنار خبر قبلی مربوط دریافت رده رده‌بندی سنی جدید گرچه می‌تواند بی‌ارتباط باشند، ولی این احتمال نیز به صورت جدی مطرح شده که راک‌استار احتمالا درحال آماده‌سازی برای رونمایی از نسخه ریمستر/عرضه مجدد Red Dead Redemption است. درحال حاضر این بازی فقط با سخت‌افزارهای کنسولی نسل هفتمی قابل تجربه است؛ هرچند از طریق Xbox One یا Xbox Series X/S و قابلیت backward comptability یا در پلی‌استیشن نیز بازی به روش استریمی در PS4 یا PS5 و اشتراک PlayStation Plus نیز امکان تجربه آن وجود دارد.

طبق اعلام رسمی راک‌استار این روزها مشغول کار روی بازی شدیدا موردانتظار Grand Theft Auto 6 است. هنوز زمان رونمایی رسمی یا تاریخ عرضه این عنوان اعلام نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.