نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 تیر 1402 - 11:00
0 از 5

نسخه ریمیک Assassin’s Creed 4: Black Flag احتمالا در حال ساخت است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گزارش تازه‌ای از رسانه Kotaku فاش می‌کند که یوبی‌سافت ظاهرا درحال ساخت نسخه بازسازی/ریمیک از Assassin’s Creed 4: Black Flag است. این گزارش که براساس ادعای تعدادی اینسایدر به این رسانه منتشر شده، فاش می‌کند که ساخته شدن نسخه ریمیک از این بازی محبوب سری Assassin’s Creed، یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت برای تمرکز بیشتر روی این فرنچایز بسیار مهم و پرچمدار محسوب می‌شود.

در همین گزارش البته اشاره می‌شود که این پروژه ریمیک درابتدای فرایند تولید قرار دارد و قرار نیست تا چند سال دیگر عرضه شود. یکی دیگر از بخش‌های مهم گزارش اخیر نیز مربوط به این موضوع است که تیم Ubisoft Singapore در ساخت بازی مشارکت می‌کند. گفتنی است که این تیم در بازی اصلی نیز نقش بسیار پررنگی خصوصا در بخش ساخت گیم‌پلی دریانوردی داشت و پس از آن نیز حالا چندین سال است که درگیر ساخت بازی Skull and Bones هستند. گفتنی است که Skull and Bones یکی از عناوین بسیار پرحاشیه یوبی‌سافت در چند سال گذشته محسوب می‌شود و روند ساخت آن به دلایل مختلف و تاخیرها، بیش از انتظارات طولانی شده است.

پیرامون Assassin’s Creed 4: Black Flag البته این یک بازی چندان قدیمی هم نیست و در سال 2013، به عنوان یک بازی میان نسلی برای نسل هفتم و هشتم کنسول‌ها عرضه شد. به این ترتیب بازی همین حالا هم نسخه مخصوص PS4 و Xbox One دارد و در صورت صحت این گزارش، گزینه جالبی از جانب یوبی‌سافت برای ساخت نسخه ریمیک محسوب می‌شود. این بازی شامل یک نقشه جهان‌باز و بزرگ از کارائیب و جزایر آن است که امکان دریانوردی، مبارزات دریایی و سیاحت را می‌دهد و از زمان عرضه تاکنون نیز به عنوان یکی از بازی‌های بسیار محبوب سری در نظر گرفته می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.