نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 تیر 1402 - 11:00
0 از 5

Final Fantasy 16 ظاهرا باعث داغ کردن بیش از حد و کرش PS5 می شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ بدون شک Final Fantasy 16 یکی از عناوین موفق چند سال اخیر اسکوئر انیکس است که جدای از دریافت نقدهای مثبت از جانب منتقدین، با استقبال بسیار خوب طرفداران نیز مواجه شده است. این بازی در دوره لانچ نیز فروش بیش از سه میلیون نسخه را تجربه کرد که برای یک بازی عرضه انحصاری روی یک پلتفرم، آمار بسیار عالی محسوب می‌شود. اندکی پس از عرضه اولیه، اخیرا گزارش‌های جالبی منتشر شده که فاش می‌کند این بازی روی PS5 ظاهرا با یک مشکل فنی و بسیار جدی مواجه است.

گفتنی است که این مشکلات البته هنوز به صورت رسمی تایید نشدند و حتی در بین بازیکنان نیز به صورت یکپارچه مورد توافق قرار نگرفته است؛ با این حال نوع مشکل که برخی کاربران گزارش کردند اشاره به داغ شدن بیش از حد کنسول و در ادامه کرش کردن کل سیستم است. با توجه به گزارش اولیه Push Square، این مشکل ظاهرا زمانی ایجاد می‌شود که بازی در حالت گرافیکی و محدود به 30FPS قرار بگیرد و گفته شده که کرش کردن سیستم نیز مربوط به رسیدن به سکانس مشخصی از بازی است. در این رابطه، با توجه به بحث‌ها برخی کاربران دیگر چنین مشکلی را تایید و البته بازیکنان دیگری نیز هستند که چنین مشکلی را با وجود شرایط ذکر شده تجربه نکرده‌اند.

پیرامون این مشکل احتمالی اسکوئر انیکس البته هنوز واکنشی نشان نداده، ولی با درنظر گرفتن بحث‌های میان بازیکنان شدیدا توصیه شده که کنسول بهتر است همیشه در موقعیتی با شرایط تهویه مناسب قرار بگیرد، و همچنین خود بازی نیز فعلا در حالت Performance Mode اجرا شود. بازی Final Fantasy 16 در حال حاضر برای PS5 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید بررسی این بازی با امتیاز 9 از 10 را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.