نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 تیر 1402 - 11:00
0 از 5

Red Dead Redemption Remaster شاید در ماه آینده معرفی شود

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حالی که بسیاری از فعالان و طرفداران صنعت بازی مدت‌هاست در انتظار رونمایی رسمی راک‌استار از بازی بعدی سری جی‌تی‌ای یعنی GTA 6 هستند، حدود یک هفته‌ای هست که گزارش‌های جسته و گریخته از رونمایی و عرضه یک بازی دیگر از این شرکت، یعنی نسخه ریمستر شده Red Dead Redemption منتشر می‌شوند. این بازی سال 2010 که عرضه رسمی آن محدود به کنسول‌های نسل هفتم باقی مانده، در هفته اخیر ابتدا خبر از دریافت رده‌بندی سنی جدید در کشور کره جنوبی، و سپس شایعه‌ای درباره بروز شدن لیست تروفی‌ها دریافت کرد؛ مواردی که امیدهای زیادی را برای عرضه مجدد و نزدیک برای پلتفرم‌های جدید ایجاد کرده است.

پیرامون این بازی، اخیرا شایعه جدیدی مطرح شده که اشاره می‌کند بازی Red Dead Redemption Remaster نه تنها قطعی است، بلکه به زودی نیز رونمایی می‌شود. این موضوع که توسط خبرنگار صنعت گیم یعنی Colin Moriarty در جریان پادکست Sacred Symbols مطرح شده، Moriarty ادعا کرده که با توجه به آنچه که تاکنون دیده نسخه ریمستر از بازی Red Dead Redemption، توسط راک‌استار در دست ساخت بوده و ممکن است از آنچه انتظار می‌رود نیز برای رونمایی نزدیک‌تر باشد. به گفته او، حتی امکان دارد که این بازی در ماه آینده میلادی یعنی آگوست رونمایی شود.

جدای از گزارش‌های تازه، در می سال گذشته میلادی نیز گزارش‌هایی وجود داشتند که به دنبال شدن پروژه ریمستر Red Dead Redemption اشاره می‌کردند. با این حال در ادامه همان سال اعلام شد که راک‌استار همه پروژه‌های دیگر خود را بایگانی می‌کند تا تمرکز تیم‌ها به پروژه جدیدتر یعنی Grand Theft Auto 6 منتقل شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.