نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 تیر 1402
ساعت 11:00

Red Dead Redemption رده بندی سنی جدیدی در کره جنوبی گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Red Dead Redemption محصول سال 2010 شرکت راک‌استار گیمز، از همان زمان عرضه تاکنون به عنوان یکی از بهترین بازی‌های جهان‌باز تاریخ نیز مطرح می‌شود. این بازی همچنین یکی از بهترین بازی‌های شرکت راک‌استار گیمز نیز هست که تجربه کم‌نظیری را در دوره خود به عنوان یک بازی ماجراجویی به سبک غرب وحشی داشت. پیرامون این بازی، نکته مهم عدم عرضه برای کنسول‌های مدرن و امروزی و البته PC است و به نوعی تجربه آن، همچنان فقط از طریق دو پلتفرم نسل هفتمی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن امکان‌پذیر است.

با توجه به یک گزارش جدید، اخیرا فاش شده که Red Dead Redemption حدود دو هفته پیش در کشور کره جنوبی رده‌بندی سنی جدیدی دریافت کرده است که می‌تواند یک نشانه قوی از عرضه مجدد بازی، در قالب نسخه ریمستر یا انتشار مجدد باشد. در رابطه با کد شناسایی بازی از جانب نهاد رده‌بندی سنی کره جنوبی، گفته شده که این کد نشان‌دهنده عرضه بازی برای کنسول‌ها است، ولی در گذشته نیز سابقه داشته که عناوین کنسولی برای پی‌سی نیز عرضه شوند. گفتنی است که این کد شناسایی و رده‌بندی، کاملا جدید است و برای مثال این نهاد در گذشته نسخه‌های استاندارد PS3 و Xbox 360، نسخه عرضه مجدد نسل هفتمی Undead Nightmare Collection و نسخه Game of the Year Edition را به صورت جداگانه رده‌بندی سنی کرده بود. لازم به ذکر است که راک‌استار البته تاکنون واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است.

نکته جالب پیرامون این گزارش، این است که سال گذشته نیز شایعاتی از کار روی نسخه ریمستر بازی‌های Red Dead Redemption و Red Dead Redemption 2 وجود داشت، ولی اندکی پس از تایید رسمی Grand Theft Auto 6، اعلام شد که شرکت همه پروژه‌های فعلی خود را متوقف کرده تا فرایند ساخت GTA 6 سرعت بگیرد. GTA 6 البته هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده و طرفداران همچنان منتظر انتشار اولین تریلر آن هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.