نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 15 آذر 1402
ساعت 14:45

تعداد بازدیدهای تریلر GTA 6 از ۱۰۰ میلیون گذشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر رونمایی از بازی GTA 6 تا به حال برای راک‌استار عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی را به ثبت رسانده و بیش از ۱۰۰ میلیون بار دیده شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، تریلر جدید بازی Grand Theft Auto 6 توانسته در روزهای اول انتشار خود به محبوبیت چشم‌گیری دست یابد و توجهات مخاطبان دنیای بازی‌های ویدیویی را به سمت خود جلب کند. در زمان نگارش این متن، تعداد بازدیدهای اولین تریلر بازی GTA 6 در کانال یوتیوب راک‌استار به بیش از ۱۰۱ میلیون رسیده که آمار فوق‌العاده‌ای در زمان اندکی که از این تریلر می‌گذرد را برای این کمپانی رقم زده است.

این تریلر تمرکز ویژه‌ای بر نشان دادن شهر اصلی بازی و دنیای پرآشوب و هرج‌ومرج Vice City داشت و با شخصیت لوسیا در زندان آغاز می‌شد. مناطق و محیط‌هایی که در این تریلر به نمایش گذاشته شد بسیار متنوع و جذاب به نظر می‌رسیدند و از دورهمی‌های مهیج گرفته تا انواع و اقسام وسایل نقلیه و تعقیب‌وگریز را شامل می‌شدند. این تریلر حتی سکانس عجیبی از ورود یک تمساح به سوپرمارکتی در Vice City را نشان می‌داد!

با وجود اینکه بازی GTA 6 هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، سال عرضه‌ی آن توسط راک‌استار گیمز در انتهای این تریلر مشخص شد و این کمپانی تأیید کرده که عنوان Grand Theft Auto 6 را برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در سال ۲۰۲۵ میلادی در دسترس قرار خواهد داد. شایان ذکر است که نسخه‌ی مخصوص کامپیوتر این بازی هنوز توسط راک‌استار گیمز تأیید نشده و اگر به تاریخچه‌ی این شرکت نگاهی داشته باشیم، نسخه‌ی کامپیوتر GTA 6 احتمالاً یک‌سال پس از عرضه‌ی اولیه‌ی این بازی برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.