نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 تیر 1402 - 09:00
0 از 5

ممکن است متال گیر 4 در MGS: Master Collection Vol. 2 عرضه شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ کونامی اخیرا از تاریخ عرضه بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای روز 24 اکتبر (2 آبان) رونمایی کرد که پس از عرضه، بازیکنان امکان تجربه نسخه‌های کلاسیک سری متال گیر از Metal Gear Solid 1 تا Metal Gear Solid 3 را در پلتفرم‌های مدرن پیدا می‌کنند. این کالکشن، عرضه از نوع ریمیک نیست و صرفا به همراه برخی بهبودهای فنی برای اجرا در پلتفرم‌های جدید، به همراه تعدادی آیتم مثل راهیاب و استراتژی و رمان‌های گرافیکی عرضه می‌شود و جدای از این‌ها، دو بازی خیلی قدیمی‌تر Metal Gear 1 و 2 را هم در خود خواهد داشت.

از همان ابتدای معرفی بازی و با توجه به نام‌گذاری و اشاره به Vol. 1، این گمانه‌زنی مطرح بوده که شرکت ژاپنی برنامه عرضه مجدد نسخه‌های کلاسیک در قالب کالکشن را دارد. در همین ارتباط، اخیرا کاربری در توییتر به نام Nitroid، با بررسی کدهای سورس وب‌سایت جدید سری به بخش‌های مخفی پی برده که از وجود دکمه‌هایی پنهان برای Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots، Metal Gear Solid 5 و Metal Gear Solid: Peace Walker حکایت دارند. شما در ادامه تصاویر منتشر شده توسط این کاربر را مشاهده می‌کنید.

mgs mc 1mgs mc 1

پیرامون این خبر، البته موضوع به صورت رسمی توسط کونامی تایید نشده و همچنان به عنوان شایعه باید مدنظر قرار بگیرد، با این حال در صورت صحت می‌توان این عناوین را برای عرضه در قالب Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 در نظر گرفت. در اینجا گرچه بازی Metal Gear Solid 5 همین حالا هم در پلتفرم‌های مدرن در دسترس است، با این حال Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین عناوین سری، به نوعی در عصر PS3 و نسل هفتم کنسول‌های بازی محدود باقی مانده و هیچ وقت نسخه PC یا ریمستر کنسول‌های جدیدتر دریافت نکرده است. با توجه به این موضوع امیدواری بین طرفداران سری ایجاد شده تا پس از 15 سال از عرضه اولیه آن بازی، امکان تجربه مجدد و در پلتفرم‌های نسل جدید نیز به این طریق فراهم شود.

به هر ترتیب تا زمان مشخص شدن صحت این شایعه، بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 همان طور که اشاره شد تاریخ عرضه خودش را پیدا کرده و در روز 24 اکتبر (2 آبان) برای PS5، Xbox Series X/S، PC و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.