نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 21 خرداد 1402 - 11:00
0 از 5

Fable و Avowed احتمالا در Xbox Games Showcase نمایش خواهند داشت

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ رویداد موردانتظار خبری Xbox Games Showcase امشب به وقت ایران در ساعت 20:30 برگزار خواهد شد و طبیعتا در بین طرفداران توقعات و انتظارات زیادی را هم ایجاد کرده است. در این رابطه البته مایکروسافت اطلاعات چندانی از بازی‌های حاضر در رویداد را منتشر نکرده و همین موضوع هم می‌تواند بازار گمانه‌زنی و شایعه را داغ کند. در همین رابطه، اخیرا گزارش غیر رسمی منتشر شده که فاش می‌کند هر دو بازی موردانتظار Fable و Avowed در این رویداد نمایش خواهند داشت.

با توجه به این گزارش که اولین بار توسط Gamereactor منتشر شده، حضور هر دو بازی نیز جدی خواهد بود و هیچ‌کدام نمایشی از نوع سینماتیک و CG نخواهند داشت. در این رابطه مدتی پیش آرون گرینبرگ مدیر ارشد ایکس‌باکس نیز در مصاحبه‌ای وعده داد که نمایش‌های موجود در رویداد امشب Xbox Games Showcase هیچ‌کدام انیمیشنی و CG نخواهند بود و باید منتظر نمایش گیم پلی بازی‌ها باشیم. او البته اشاره‌ای به بازی خاصی نکرد که در این رویداد حاضر باشد، و به این ترتیب نمی‌توان با قطعیت گزارش تازه را تایید کرد. همچنین یک درز خبری از جانب استودیو Atlus، اخیرا از بازی‌های جدید Persona 3 Reload و Persona 5 Tactica نیز پرده‌برداری کرد که به نظر رونمایی رسمی آن‌ها در همین رویداد Xbox Games Showcase خواهد بود.

مایکروسافت بلافاصله پس از پایان رویداد Xbox Games Showcase، نمایش اختصاصی و ویژه‌ای را برای بازی استارفیلد با عنوان Starfield Direct به اشتراک خواهد گذاشت که گفته می‌شود هر دو رویداد، مجموعا حدود دو ساعت طول خواهند داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.