نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 مرداد 1402 - 13:00
0 از 5

لغو Immortals Fenyx Rising 2 ظاهرا بخاطر AC Codename Red بوده است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در سال گذشته میلادی تعداد زیادی پروژه و بازی جدید از سری Assassin’s Creed معرفی کرد که یکی از آن‌ها یعنی Assassin’s Creed Codename Red، از جهات زیادی پاسخ به یکی از درخواست‌های پرتکرار طرفداران بود. طرفداران این مجموعه مدت‌ها بود که درخواست ساخت بازی از این سری با محوریت تاریخ ژاپن فئودال و سامورایی داشتند و رونمایی از این بازی، باعث خوشحالی این دسته از طرفداران نیز شد. نکته جالب پیرامون این بازی، دنبال شدن فرایند ساخت آن توسط تیم Ubisoft Quebec است.

استودیو Ubisoft Quebec برای طرفداران این سری، به خاطر ساخت دو بازی Assassin's Creed Syndicate و البته Assassin's Creed Odyssey کاملا نام‌آشنا است. با این حال آخرین پروژه این تیم، بازی Immortals Fenyx Rising بود و طبق آخرین اطلاعات از این فرنچایز، یوبی‌سافت مدتی پیش رسما از لغو شدن ساخت دنباله این بازی خبر داد. با توجه به یک گزارش جدید، Stephen Totilo خبرنگار صنعت گیم اخیرا گفته که براساس شنیده‌هایش فرایند ساخت دنباله Immortals Fenyx Rising به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه از جانب شرکت، پروژه Assassin's Creed Codename Red و همچنین Assassin's Creed Codename Hexe اولویت بالاتری دریافت کردند. او ادامه داد که پروژه‌های در دست ساخت سری Assassin’s Creed و موارد هنوز رونمایی نشده، درمجموع به اصلی‌ترین اولویت برای آینده شرکت تبدیل شده است.

لازم به ذکر است که یوبی‌سافت نیز در بیانیه خود و تایید لغو شدن دنباله Immortals Fenyx Rising، به این نکته اشاره کرد که تیم‌ها و بازیسازان شاغل در آن پروژه به دیگر پروژه‌های مهم‌تر انتقال پیدا کردند، و ادعای اخیر این خبرنگار تا حد زیادی می‌تواند درست باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.