نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 آبان 1399
ساعت 15:00

مراحل توسعه بازی Immortals Fenyx Rising تکمیل شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اعلام کرده که فرایند ساخت بازی Immortals Fenyx Rising به پایان رسید و این بازی حالا گلد شده است.

یوبی‌سافت در سه ماه پایانی سال 2020، چند بازی بزرگ برای عرضه آماده کرده که از این میان Watch Dogs: Legion از فردا و Assassin's Creed Valhalla در کم‌تر از 10 روز دیگر وارد بازار خواهد شد. پس از این، اما یوبی‌سافت سال 2020 را با عرضه Immortals Fenyx Rising به پایان خواهد رساند؛ عنوان جهان‌باز و اکشنی که وقایع آن در دنیایی فانتزی براساس اساطیر یونان باستان جریان پیدا می‌کند. براساس پست اخیر حساب رسمی یوبی‌سافت، حالا تایید شده که فرایند ساخت این بازی به پایان رسیده و اصطلاحا گلد شده است.

با گلد شدن Immortals Fenyx Rising، این بازی حالا در راه عرضه به موقع در روز 3 دسامبر قرار دارد؛ هرچند حتی با وجود تکمیل فرایند ساخت، این احتمال وجود دارد که بازی به موعد لانچ نرسد و با تاخیر منتشر شود. در هر صورت، سازندگان از این تاریخ تا موعد عرضه، همچنان به کار روی بازی ادامه می‌دهند، و باگ‌ها و مشکلات پیدا شده احتمالی را از طریق انتشار آپدیت روز اول برطرف می‌کنند. از طرف دیگر، ناشر بازی از این فرصت برای شروع فرایند تکثیر و توزیع استفاده می‌کند.

بازی Immortals Fenyx Rising در روز 3 دسامبر (13 آذر) برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S، Switch، PC و Stadia منتشر خواهد شد. گفتنی است که تجربه بازی روی کنسول‌های نسل نهمی PS5 و Xbox Series X به صورت 4K/60FPS خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.